Gå til innhold

Hvis du går et døgn uten mat...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

...hvordan påvirker det deg? 

Anonymkode: 76934...b6d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det vet jeg ikke, har aldri gått et døgn uten mat.

Anonymkode: b0665...b8c

AnonymBruker
Skrevet

Eneste gangen jeg har gjort det er da jeg tok amfetamin. 

Anonymkode: 46a09...b08

Skrevet

Jeg har gått tre døgn uten mat en gang da jeg fastet. Det gikk greit det. 

AnonymBruker
Skrevet
knas skrev (3 minutter siden):

Jeg har gått tre døgn uten mat en gang da jeg fastet. Det gikk greit det. 

Du ble ikke svimmel eller uvel på noen måte i det hele tatt?

Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Du ble ikke svimmel eller uvel på noen måte i det hele tatt?

Nei. Men jeg prøvde en gang tidligere, og da valgte jeg å avbryte, fordi jeg følte meg så uvel. Men denne gangen gikk det helt fint. 

AnonymBruker
Skrevet
knas skrev (7 minutter siden):

Nei. Men jeg prøvde en gang tidligere, og da valgte jeg å avbryte, fordi jeg følte meg så uvel. Men denne gangen gikk det helt fint. 

Hvorfor faster du i utgangspunktet?

Anonymkode: fdf2e...1be

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvorfor faster du i utgangspunktet?

Anonymkode: fdf2e...1be

Jeg hadde bare lyst til å prøve det. Ikke gjort det siden. 

Worriesome Plenty 2
Skrevet

Jeg gikk uker uten mat en gang man blir vant til det og mister matlysten. Jeg gikk ned til 18 i BMI.

Skrevet

Jeg blir hangry lenge før det har gått 24 timer 

Skrevet

Jeg kan bli uvel, og i så fall avbryter jeg fasten. Hvis det ikke er bevisst, men bare et resultat av hektisk og lang arbeidsdag, blir jeg hangry som fy.

Stikkelsbær
Skrevet

Bare man drikker nok vann, så er det helt uproblematisk med et par dager uten mat. 

Skrevet

Det har jeg gjort veldig mange ganger. Utfallet eller hvordan det går underveis kommer an på årsak til at jeg ikke spiser. 

Men 24 timer uten mat har uansett ingen særlig konsekvenser for friske mennesker, men du kan jo bli hangry hvis du tenderer til det, du kan bli oppblåst å få vondt i magen hvis du tenderer til det, du kan kjenne på en plagsom sultfølelse, eller du kan merke ingenting. Jeg har til og med fått energiboost og følt meg bedre, mer våken og sterkere av å ikke spise et par dager. Andre ganger igjen har jeg vært svak, tisset nesten brunt og lite, hatt smerter diverse steder i overkroppen og vært helt kraftløs- men da har det gått mer enn 24 timer og det har også sviktet på væskeinntak... 

AnonymBruker
Skrevet

Spiser man normalt eller mye blir det værre. Er man småspist er det lettere. Da jeg var 18 hadde jeg bmi på 19, uten at jeg slanket meg. Jeg var tvangsinnlagt og hadde null matlyst. Da føltes det bedre å ikke spise. Mat var vemmelig.

Anonymkode: 8f23f...bbb

AnonymBruker
Skrevet

Folk faster uten å dø.

Anonymkode: d827f...de3

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...