AnonymBruker Skrevet 5. august 2025 Skrevet 5. august 2025 I din mening, hva drikker du helst av alkohol? 🍺🍹 Jeg ser etter nye ting å prøve så setter pris på alle tips! Anonymkode: 598df...61a 0 Siter
Vhanja Skrevet 6. august 2025 Skrevet 6. august 2025 Jeg liker best øl, deretter musserende vin og så hvitvin. Men hvis du spør etter drinker så er Gin & Tonic min favoritt. Whiskey Sour er også godt. 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 6. august 2025 Skrevet 6. august 2025 Jeg er enkel, liker sitronbrus med vodka. Før drakk jeg mye snowball som er eggelikør, vodka, lime og sitronbrus. Smaker som en vaniljeshake. 0 Siter
Ekstra Skrevet 6. august 2025 Skrevet 6. august 2025 Jeg er glad i ulike typer drinker og alkohol, alt til sin tid. Blir aldri lei av tørr hvitvin (gjerne chardonnay) og en god rødvin. Bobler er sjelden feil, selvsagt helst champagne. I mellom er det knallgodt med en cocktail eller longdrink, f.eks. en mojito, cosmopolitan eller GT m.m. Når det er sagt liker jeg også øl godt 🤣. Men nå er det tilnærmet vannvogna litt fremover. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. august 2025 Skrevet 6. august 2025 Kalimotxo. Like deler rødvin og cola zero/cola, med isbiter 🙂 Anonymkode: a981e...5ec 0 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 7. august 2025 Skrevet 7. august 2025 Gin Tonic limoncello og irish coffee 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. august 2025 Skrevet 7. august 2025 Mojito, GT, Irish Coffee og Long Island Icetea. Men den siste er det mye alkohol i. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.