AnonymBruker Skrevet 5. august Skrevet 5. august I din mening, hva drikker du helst av alkohol? 🍺🍹 Jeg ser etter nye ting å prøve så setter pris på alle tips! Anonymkode: 598df...61a 0 Siter
Vhanja Skrevet 6. august Skrevet 6. august Jeg liker best øl, deretter musserende vin og så hvitvin. Men hvis du spør etter drinker så er Gin & Tonic min favoritt. Whiskey Sour er også godt. 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 6. august Skrevet 6. august Jeg er enkel, liker sitronbrus med vodka. Før drakk jeg mye snowball som er eggelikør, vodka, lime og sitronbrus. Smaker som en vaniljeshake. 0 Siter
Ekstra Skrevet 6. august Skrevet 6. august Jeg er glad i ulike typer drinker og alkohol, alt til sin tid. Blir aldri lei av tørr hvitvin (gjerne chardonnay) og en god rødvin. Bobler er sjelden feil, selvsagt helst champagne. I mellom er det knallgodt med en cocktail eller longdrink, f.eks. en mojito, cosmopolitan eller GT m.m. Når det er sagt liker jeg også øl godt 🤣. Men nå er det tilnærmet vannvogna litt fremover. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. august Skrevet 6. august Kalimotxo. Like deler rødvin og cola zero/cola, med isbiter 🙂 Anonymkode: a981e...5ec 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. august Skrevet 7. august Mojito, GT, Irish Coffee og Long Island Icetea. Men den siste er det mye alkohol i. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.