slabbedask Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Her er en oversikt over hva ledende partimedlemmer får seg til å skrive i sosiale medier. https://www.minerva.no/fred-og-rettferdighet-konspirasjonsteorier-norsk-politikk/for-et-koko-parti/477914' Noen her som har planer å stemme FOR? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden "Med et slikt forbilde er det ikke rart at Elgstøen selv har delt minst én post som trekker månelandingen i tvil, og antydet at Erling Folkvord kan ha blitt drept av CIA eller Mossad." Dette er helt villt. I det minste underholdende! Helt galskap.... at det går ann... Anonymkode: d3325...323 0 Siter
morsan Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Galskap! Jeg har et par «Facebookvenner» som støtter FOR. Ingen av dem er nære venninner, den ene er en venninne av en venninne som la meg til som venn etter at vi møttes i bursdagsfest hos felles venninne, den andre er en tidligere kollega. Jeg føler meg ikke «nær nok» til å si fra, og det ville neppe hjulpet heller. De vil nok bare bli mer fastlåst i sitt syn om de møter kritikk. Men de deler jammen meg mye rart på FB, konspi, antivax mm. Jeg typisk muter for 30 dager i slengen. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 8 minutter siden Skrevet 8 minutter siden morsan skrev (2 timer siden): De vil nok bare bli mer fastlåst i sitt syn om de møter kritikk. Da har du ikke kritisert dem hardt nok. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.