Gå til innhold

Gruer meg å gå til frisøren

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg klipper meg sånn en gang hvert 2 år fordi jeg misliker det sånn (synes det er flaut og liker ikke smalltalk). Og nå skal jeg til frisøren i morgen og jeg har også fått problem siste året med at håret mitt ser litt fett ut under vet ikke om det bare er fordi det faktisk er noe rart med det eller fordi jeg aldri klarer å skylle ut shampoo ordentlig fordi det er så tykt og mye hår. Hva kan jeg si til frisøren for å ikke dø av skam? Eller burde jeg bare ikke si noe og late som ingenting?

Anonymkode: 58e1b...35c

AnonymBruker
Skrevet

Akkurat som at mange har en fet hudtype og andre tørr, eller helt normal, er det vanlig at enkeltes hår blir raskere fett/tørr osv osv. 

Istedet for å "dø av skam" kan du heller fortelle frisøren dette for å høre om han/hun har noen tips til hva du kan gjøre, som en ny shampo eller vasketeknikker. Kanskje bruker du balsam feil, f.eks. mange gjør det.

Anonymkode: 21be3...7b0

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg klipper meg sånn en gang hvert 2 år fordi jeg misliker det sånn (synes det er flaut og liker ikke smalltalk). Og nå skal jeg til frisøren i morgen og jeg har også fått problem siste året med at håret mitt ser litt fett ut under vet ikke om det bare er fordi det faktisk er noe rart med det eller fordi jeg aldri klarer å skylle ut shampoo ordentlig fordi det er så tykt og mye hår. Hva kan jeg si til frisøren for å ikke dø av skam? Eller burde jeg bare ikke si noe og late som ingenting?

Frisører ser mye rart så det kan du ta helt med ro. 😀

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Akkurat som at mange har en fet hudtype og andre tørr, eller helt normal, er det vanlig at enkeltes hår blir raskere fett/tørr osv osv. 

Istedet for å "dø av skam" kan du heller fortelle frisøren dette for å høre om han/hun har noen tips til hva du kan gjøre, som en ny shampo eller vasketeknikker. Kanskje bruker du balsam feil, f.eks. mange gjør det.

Anonymkode: 21be3...7b0

Lillemus skrev (36 minutter siden):

Frisører ser mye rart så det kan du ta helt med ro. 😀

Takk dere to! Dere fikk meg til å føle meg bedre om det, så håper det blir en overkommelig opplevelse. Heldigvis 1 år+ til neste gang hehe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...