AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Noen som har erfaring og vil dele litt? Vurderer en time i morgen men er engstelig for alt som er nytt. Har mye smerter, stress og søvnproblemer, ser ut som dette kanskje kunne være noe da, eller? Anonymkode: 78b98...eff 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Møt opp noen ganger og se hvordan det er. Tror mange lar seg farge av andres erfaringer i stedet for å gå med åpent sinn. Anonymkode: 2dfd9...414 0 Siter
Fru2020 Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Jeg har prøvd å likt det godt. Husk at ingen får alt til på første forsøk. Det er lov å være ny. Mediyoga tilpasses i stor grad til den enkelte. 0 Siter
påskelilje Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Jeg gikk på det over en lengre periode. Likte det godt. Mye godt for rygg og bekken, samt avspenningsøvelser. Jeg er ganske avslappet fra før, så jeg sovnet ofte på de øvelsene 😅😅😅 0 Siter
Fru2020 Skrevet 52 minutter siden Skrevet 52 minutter siden påskelilje skrev (3 timer siden): Jeg gikk på det over en lengre periode. Likte det godt. Mye godt for rygg og bekken, samt avspenningsøvelser. Jeg er ganske avslappet fra før, så jeg sovnet ofte på de øvelsene 😅😅😅 Jeg går på restorativ yoga med lydbad. Under lydbadet sovner den ene damen hver gang og hun snorker😅 Har blitt sånn at yogalæreren alltid sier i forkant at hvis noen sovner og snorker skal vi bruke det som et anker til å komme tilbake til nåtiden. Tror ikke snorkedamen aner at det er henne hun snakker om😅 0 Siter
påskelilje Skrevet 21 minutter siden Skrevet 21 minutter siden Fru2020 skrev (29 minutter siden): Jeg går på restorativ yoga med lydbad. Under lydbadet sovner den ene damen hver gang og hun snorker😅 Har blitt sånn at yogalæreren alltid sier i forkant at hvis noen sovner og snorker skal vi bruke det som et anker til å komme tilbake til nåtiden. Tror ikke snorkedamen aner at det er henne hun snakker om😅 Haha 😅 Det kom vel noen snork fra meg også enkelte ganger 😅 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.