Gå til innhold

Erfaring med hårklipp hos Cutters?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vil ha en fin, men effektiv klipp.

Anonymkode: ea525...ade

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke fornøyd med Cutters, men det er sikkert andre frisører hos deg enn hos meg.  Mannen er heller ikke fornøyd.

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg anbefaler ikke Cutters...

Skrevet

Cutters velger man vel bare fordi det er kjapt og billig, tror de fleste mener andre frisører er bedre.

Tipper det stor variasjon på frisørene der. En kollega av meg ble virkelig skamklipt, men det er neppe vanlig.

FjellOgDalar
Skrevet

Aldri klippet meg der selv. For de som ikke trenger noe særlig avansert håndverk er det muligens et greit alternativ, men med en frisyre dyktige frisører bruker 40 minutter på er jeg skeptisk. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hva er en fin effektiv klipp ? Har du penis eller vagina ?

Er du person med penis (tidligere kalt gutt) og ikke så nøye på det, er cutters "greit".

Anonymkode: 43956...435

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hva er en fin effektiv klipp ? Har du penis eller vagina ?

Er du person med penis (tidligere kalt gutt) og ikke så nøye på det, er cutters "greit".

🤪morsom "tidligere kalt gutt" 🤣

Meeeen finnes vel hverken kvinner eller menn som ønsker å bli helt skamklipt? 

Jeg har vagina (tidligere kalt kvinne) og vil ikke si at jeg er opptatt av håret mitt eller spesielt nøye på det, men vil jo ikke bli skamklipt heller 🤔 

Kan man ikke forvente at en frisørtjeneste som tar penger for å klippe folks hår bør  klare å kunne kutte av noen cm hårlengde uten å klippe skjevt? 

Hvis jeg ikke kan forvente det, hvorfor betale i det hele tatt liksom? Kan jo bare la en eller annen bekjent gjøre det om det er slik at jeg ikke kan forvente "rett klipp" fordi jeg betaler "bare 400" istedenfor 800-1200 for samme oppdrag hos annen frisør? Ellers blir det som å gi bort penger, hvis jeg kan forvente meg 0 tilbake av jobben som gjøres... 

Skrevet

Resultatet er greit. Ikke like bra som H2, men så er det mye raskere og billigere også.

Det er delte meninger husstanden om det er bra nok.

AnonymBruker
Skrevet
krøll9 skrev (37 minutter siden):

Meeeen finnes vel hverken kvinner eller menn som ønsker å bli helt skamklipt? 

De har som mål å bruke under 15 minutter per klipp, tror de har brukt så lite som 10 minutter på meg noen ganger, sikkert for å prøve å gjøre opp for alle kundene de går over 15 minutter på... 😅 Personlig er det "bra nok" for meg, men jeg er ikke så nøye på det....

Men for langt hår/kvinnehår må du nok hente erfaringer fra andre enn meg, siden jeg er gutt, og er nok lettere å klippe gutter enn jenter også.

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

De har som mål å bruke under 15 minutter per klipp, tror de har brukt så lite som 10 minutter på meg noen ganger, sikkert for å prøve å gjøre opp for alle kundene de går over 15 minutter på... 😅 Personlig er det "bra nok" for meg, men jeg er ikke så nøye på det....

Men for langt hår/kvinnehår må du nok hente erfaringer fra andre enn meg, siden jeg er gutt, og er nok lettere å klippe gutter enn jenter også.

Jamen mange kvinner har jo bare langt hår som skal kortes med noen cm over en jevn linje. Forstår bare ikke at det er mer komplisert enn å klippe kort "guttesveis" 😅 Man bør da klare å klippe hår rett av i en jevn linje på under 15 min....ser ikke på det som komplisert... Når jeg sitter hos frisøren i en time og bare venter og venter på at de skal bli ferdig, da skulle jeg ønske at jeg hadde penis altså, om det er lov å si ;) Få nå se å få klipt det jækla håret. Rett frem! Ferdig. Jeez. 

AnonymBruker
Skrevet
krøll9 skrev (1 time siden):

Jamen mange kvinner har jo bare langt hår som skal kortes med noen cm over en jevn linje. Forstår bare ikke at det er mer komplisert enn å klippe kort "guttesveis" 😅 Man bør da klare å klippe hår rett av i en jevn linje på under 15 min....ser ikke på det som komplisert... Når jeg sitter hos frisøren i en time og bare venter og venter på at de skal bli ferdig, da skulle jeg ønske at jeg hadde penis altså, om det er lov å si ;) Få nå se å få klipt det jækla håret. Rett frem! Ferdig. Jeez. 

går nok bra, uansett vokser det ut av seg selv så ikke verdens undergang :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

går nok bra, uansett vokser det ut av seg selv så ikke verdens undergang :) 

Jada. Hehe. Har ingen planer om å gå til frisør jeg 😆 er ikke ts heller..Men skjønner fortsatt ikke at man ikke skal kunne forvente normalt utført jobb fordi om noe er rimeligere enn noe annet. 

Idé: Jeg stiller meg på gaten og ber om 10 kroner for å pusse sko. Jeg kan ikke noe om skopuss, jeg har kanskje ikke engang nødvendig utstyr med meg, men jeg tørker nå raskt over hver sko med et lommetørkle og tar imot penger. Skoene til kundene er helt sikkert ikke blitt det man vil kalle ferdig pusset, men jeg har gjort noe og 10 kr er veldig billig for en skopuss, så hva skal kunden liksom forvente? Etter min mening er dette nesten som stjeling. Å stjele en tier fra hver person som sier ja. Det er stjeling uansett hvor billig det er, inntill jeg faktisk utfører den tjenesten jeg lover... 

Jeg mener Cutters svindler, om de ikke klarer å klippe rett... for det er nemlig forventingen jeg har til en frisørtjeneste, som et minstekrav, i motsetning til om en hvilken som helst annen person gjør det. 

Skrevet

Hvis du har langt hår og skal klippe av noen cm så vil jeg tro at Cutters duger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...