AnonymBruker Skrevet 11. august Skrevet 11. august Jeg begynte i terapi hos fastlegen min fordi livet hadde blitt litt… kaotisk. Du vet, gråting i bilen, snakke med planter, og mistenkelig mange «feriedager» på jobb. Hun lyttet, nikket, og sa kloke ting som fikk meg til å føle meg som en halvt fungerende voksen igjen. Så, etter tredje samtale, så sier hun: «Du vet… vi burde tatt dette glasset vin hjemme hos meg i stedet.» Jeg lo. Hun mente det. En uke senere satt jeg i stua hennes med et glass hvitvin og snakket om eksen min, barndomstraumer og hvorfor jeg har tillitsproblemer – mens hun sa ting som: Det der er ikke nevrotisk, det er bare klarsynthet med litt angst rundt kantene. Nå har vi en slags… vennskapelig pasient-terapeutisk vintradisjon. Jeg vet ikke om det er etisk. Men jeg vet at hun har en knall samling rødvin og en enda bedre evne til å si; Du er faktisk helt normal, du bare lever i en sykt unormal verden. Så ja. Jeg gikk til legen for å få hjelp med hodet mitt. Jeg kom ut med en ny bestevenn og hangover. Jeg føler meg stolt av å vært en av de 1500 som fikk legen som bestevenn. Anonymkode: 3edcf...38f 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. august Skrevet 11. august Jeg håper dette er et tulleinnlegg for dette er langt utenfor hva en fastlege skal tillate seg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. august Skrevet 11. august Har du kopiert teksten fra en roman? Dette kan umulig være sant. Anonymkode: abee5...ca2 0 Siter
Eva Sofie Skrevet 18. august Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (På 11.8.2025 den 13.40): Har du kopiert teksten fra en roman? Dette kan umulig være sant. Anonymkode: abee5...ca2 Etter et kort søk på Google: Innlegget er en av to versjoner av det samme innlegget, det ene litt mer detaljert enn det andre, som er postet på to ulike forum: https://forum.kvinneguiden.no/topic/1863839-diagnose-ny-bff-og-fastlege/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.