maxime Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 alt roter seg til. alt er bare tull, rot, helvete. alt som skjer, skjer om igjen, alt som har skjedd blir ikke historie, men en tilstand. å gå rundt å late som om en er glad for at sola skinner, å late som om man er blid hele tiden..orker ikke mer. jeg vil ikke være slik lenger. jeg vil ikke være lenger. men jeg tørr ikke ta det drastiske steget. jeg vil ikke gå glipp av det som skjer. jeg vil ikke dø, men jeg orker ikke å leve lenger. skulle ønske at det fantes en mellom-ting, noe mellom liv og død. kanskje er det der jeg er nå, svevende mellom livet og døden. kanskje er jeg bare i helvete, og skal bli der. kanskje er det noe inni meg som sier at jeg skal blir i helvete, ikke ta livet av meg, bare være der jeg er...lide..lenge. kanskje er det meg som må sparke meg selv i rumpa, og innse at jeg må dø.. stemmene der inne, de kan ikke bestemme..det er jeg som bestemmer nå, om MIN stemme sier noe annet. kanskje er det på tide å dra inn årene som jeg har rodd i storm med så lenge, og innse at jeg ikke var ment til å være her, jeg ble plassert i helvete for der var det plass..nei..hva skal jeg gjøre..dette orker jeg ikke mer..ikke lenger..jeg tror ikke at jeg noen gang kommer til å få min plass her... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/49429-hvor-skal-jeg-g%C3%A5/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nica Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 hold ut lille venn.... vet vanvittig godt hva du mener, men det vil bli bedre!! Våg å tro og håpe det! hvis du vil, kan du jo sende en mail - tror du har adressen og mobilnr mitt..hvis du ikkje har sletta det nå... og du - du hører til.... *forsiktig klem* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/49429-hvor-skal-jeg-g%C3%A5/#findComment-192386 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.