Gå til innhold

55% misliker FRP. Hvilket politisk parti misliker du?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg tror Gud har formet og veiledet de som skrev i den for at vi skulle få vite om Gud. De skrev fritt det Gud ville de skulle skrive. Hvordan skulle vi ellers visst hva Guds ord var?  

Anonymkode: 58acf...209

Det skal ingen nekte deg å tro, her i landet har vi heldigvis trosfrihet. :) Selv tror jeg at alt som er skrevet i bibelen er rent oppspinn. At det levde en mann ved navn Jesus på den tiden er det vel ingen tvil om i følge historikere, men at han var guds sønn? Jeg tror heller han var en slags datidens Snåsamann. :) 

Videoannonse
Annonse
Worriesome Plenty 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg kaller Bibelen for Bibelen, det er en hellig skrift kristne tror på. En del som står i den kan tolkes forskjellig. Tror gud er raus med oss, da Jesus sa at i huset hos far min er det mange rom. Jeg tenker det betyr at flere ulike oppfatninger av Bibelen kan likevel gi frelse. Står også at hver den som påkaller herrens navn skal bli frelst. 

Anonymkode: 58acf...209

Jeg pleide å være kristen. Den kristne guden er ikke god. Heldigvis så finnes han ikke annet enn i hodet til de troende.

Kristne reagerer med sjokk når noen snakker om gud og Bibelen på en uerbødig måte. Det er en måte å forsvare seg for å beskytte sin tro. Jeg var også redd for å miste troen og ble sint av blasfemi og folk som latterliggjorde kristendommen. Man ser det samme i islam, når folk snakker ned koranen. Bare at de reagerer enda hardere. Slik er religion, det appellerer til primitive sider hos folk.

Worriesome Plenty 2
Skrevet

Haha du er ikke lite hovmodig. Du kunne like gjerne vært satanist med den frekkheten der.

AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Tipper at du aldri var kristen i utgangspunktet. Var du det ville du nemlig aldri ha forlatt troen. Min påstand. 

Anonymkode: c10fb...5cb

Skrevet

Å si at jeg misliker et eller flere partier er sterke ord, men jeg har ikke særlig sans for FrP (antakelig aller minst), Rødt, MDG og Senterpartiet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...