Gå til innhold

ledig tomt på Skogmo i Ulensaker


Gjest (ikke undertegnet)

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

hallo. Vi bor nå i Hurdal men har lyst til å bygge på Jessheim o get felt som heter Skogmo.

Vet noen om det er noen ledige tomter her og hva de koster.

Hvor henvender vi oss for evt kjøp av tomt.

Leige hus der er også av interesse.

Vet noen hvordan det er å bo der?

hilsen Hurdøling som vil litt mer ut i sivilisert hverdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøp av tomt formidles vel av eiendomsmeglerne i distriktet, og evt. av kommunen. Se evt. avisa for annonser og/eller på nettet.

www.finn.no og www.tinde.no er de største på eiendomsformidling på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjerringskinn

Hvorfor bygge selv når det er mange ledige hus i området? Både nybygde og litt eldre hus.

Personlig synes jeg Fladebyseter er et triveligere område enn Skogmo, men det er jo smak og behag. Flytter dit selv om en uke og gleder meg til å komme nærmere naturen (bor i Oslo nå). At dere vil til et litt mer sentralt strøk enn Hurdal skjønner jeg godt for der er det ikke mye liv!

God boligjakt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sild i tønne

Kjøp av tomt formidles vel av eiendomsmeglerne i distriktet, og evt. av kommunen. Se evt. avisa for annonser og/eller på nettet.

www.finn.no og www.tinde.no er de største på eiendomsformidling på nettet.

.....rent bortsett fra at Tinde og Finn begge har sirup i kablene sine for tiden og er helt ubrukelige var det et godt råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...