Gå til innhold

Dete som misliker FRP; hvorfor gjør dere det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det enkeltsaker det står på, eller er det helheten i politikken deres? Har det med lederen å gjøre, i dette tilfellet Sylvi Listhaug? 

Bare lurer. 

Anonymkode: 092a5...699

Videoannonse
Annonse
Stikkelsbær
Skrevet

Jeg syns de bruker all tid på å kritisere det andre gjør/har gjennomført, uten å fortelle hva de selv tenker kan/skal gjennomføres. At de vil stoppe alt som gjelder det grønne skriftet, vil føre til store problemer for mange arbeidsplasser. De lover vel nærmest at renten skal ned, men å få til det uten å øke arbeidsledigheten betraktelig vil være nesten umulig.

De har tidligere sittet i regjering, uten å få til noe særlig av det de lovet. Det ble bygget mye veier som lovet, men det er bomveier.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker i teorien FRP, men liker ikke Høyre. Og jeg ønsker ikke at FRP skal regjere med Høyre. 

Anonymkode: 400f6...e8c

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er det enkeltsaker det står på, eller er det helheten i politikken deres? Har det med lederen å gjøre, i dette tilfellet Sylvi Listhaug? 

Bare lurer. 

Anonymkode: 092a5...699

All of the above. Først og fremst politikken deres, fra lenge før Listhaug overtok partiet 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...