Gå til innhold

Er så lei.. så DRITT lei.. :( :(


Dr Pepper

Anbefalte innlegg

Jeg er 17 år gammel og har ALDRI hatt kjæreste. Samme hvor mye jeg prøver så går det bare ikke. Har gått ut med et utall jenter, men det blir med den første treffen..

Ikke for å være innbilsk, men jeg regner meg selv som en gutt med normalt bra utseende. Jeg går i moderne klær.. og ja.. regner meg selv som ganske normal. Problemet mitt er kanskje ikke er den mest snakkesalige med de som ikke kjenner meg godt. Så hvordan i all verden skal jeg få en jente til å kjenne meg bra uten å "skremme henne vekk" på date nummer 1 ved å ikke alltid vite de rette tingene å si.. Drikke meg full????? For det er noe jeg sjeldent gjør. Men jeg vil ikke få meg dame på den måten i grunn heller.. Jeg har mange venner, inkludert jentevenner, så jeg er ikke utskilt fra samfunnet om man skal tro det. Jeg er ikke desperat heller, men det er bare så kjipt å ALDRI klare å få de jentene jeg liker til å like meg, jeg har ikke noe problemer med å be ut jenter på date, det går som oftest veldig greit. Jeg regner meg ikke selv som sjenert, men det er bare det å komme på de rette tingene å si! Er så lei nå at jeg har mest lyst til å hoppe i sjøen, men på den andre side så er det vel ikke akkurat verdt det. Angående hvordan jeg har fått jentevenner så er jeg faktisk ikke sikker, et par av dem var forelsket i meg en gang noe de har fortale meg senere, men det er liksom utenkelig å begynne å flørte med dem nå også. Når jeg tenker meg om så kanskje jeg har blitt desperat i det siste? Jeg håper ikke det. Jeg prøver i alle fall å la være. Jeg er i grunn ganske kresen når det gjelder jenter slik at jeg ikke går etter hvem som helst.. Har på følelsen at jeg kommer til å ende opp som en ensom eremitt! Men nå skal jeg ikke plage dere med å skrive mer. Takk for tiden du tok deg til å lese dette, har noen ideer til hva jeg kan gjøre for å "forandre" meg eller hva jeg skal gjøre så er jeg veldig glad for å motta det her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper du finner ei kjempe-jente snart, som du kan ha det koselig med... Har ingen gode råd, bare vær deg selv, ikke prøv å vær mer tøff eller romantisk enn det du egentlig er, og ikke gjør deg til... Ikke virk for despo heller, det er noe vi jenter merker veldig godt...

Tilogmed broren min har fått seg kjæreste nå (22 år), og kan han, ja da kan alle!!!

Lykke til...

"kjærligheten finner deg når du minst venter den..."

Prøv å ikke lete så fælt.. Ta det helt med ro, ikke tenk på det, gjør masse annet, prøv å gjør mye rart på fritida...

(vi var fem jenter som satt og prata om dette engang.. alle var ensomme og ulykkelige, så skulle vi prøve å finne på noe sammen hele tida, sånn at vi slapp å tenke på gutter og sånn... fire uker etterpå var alle fem med kjæreste...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nottinghill

Selv om du sikkert syns du selv er voksen... så er du faktisk ganske ung enda. Jeg er helt overbevvist at om ikke lenge så får du deg en kjæreste. Langt fra alle har fått seg kjæreste i en alder av 17 år.

Det er dessverre ingen fasit å gi på hvordan å få seg en kjæreste. Men for all del... ikke tenk på å forandre deg selv på noen måte. Om du trives med den du er og du ser på deg selv som en helt vanlig gutt, da må du ikke prøve å forandre deg. Jenten(e) du kommer til å bli sammen med i fremtiden må like deg for den du er og ikke forelske seg i et skuespill.

Ikke tenk på at du ikke får damer p.g.a. du er sjenert. Å være litt sjenert er bedre enn å være en "frempå" type som skravler og er storkar hele tiden. Jenter har så forskjellig smak. Noen liker veldig "oppblåste" typer, andre jenter liker mer "normale" gutter.

Ikke stress så mye.(vet at det er enklere sagt enn gjort). Men prøv ivertfall.

Stol på meg, innen du har blitt 20 har du nok vært sammen med flere jenter.

hilsen gamla 21

;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du finner ei kjempe-jente snart, som du kan ha det koselig med... Har ingen gode råd, bare vær deg selv, ikke prøv å vær mer tøff eller romantisk enn det du egentlig er, og ikke gjør deg til... Ikke virk for despo heller, det er noe vi jenter merker veldig godt...

Tilogmed broren min har fått seg kjæreste nå (22 år), og kan han, ja da kan alle!!!

Lykke til...

"kjærligheten finner deg når du minst venter den..."

Prøv å ikke lete så fælt.. Ta det helt med ro, ikke tenk på det, gjør masse annet, prøv å gjør mye rart på fritida...

(vi var fem jenter som satt og prata om dette engang.. alle var ensomme og ulykkelige, så skulle vi prøve å finne på noe sammen hele tida, sånn at vi slapp å tenke på gutter og sånn... fire uker etterpå var alle fem med kjæreste...)

Er vel ingen trøst, men kjæresten min var 24 da vi traff hverandre, og jeg var hans første kjæreste. Det er jo slett ikke sikkert at du må vente til du er 24, men du er hvertfall ikke unormal!! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solveig Vennesland, Familierådgiver

Kjære Dr Peppper!

Ta det med ro. Det er helt normalt å ikke ha hatt kjæreste når en er 17 år. Det er noe stort tøys at det er uvanlig å ikke ha kjæreste som tenåring.

Det beste du kan gjøre for å få kjæreste er kort og godt å være deg selv. Skuespill og juks går ikke lenge i samliv. Se på deg selv og vær den du er. Da vil du nok oppdage at du er mer enn fin nok for en som faller for deg en vakker dag.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jente, og det er vel ofte slik at jenter er tidligere ute med å få sin første kjæreste enn hva gutter er. Jeg var 17 år da jeg fikk min første kjæreste, og da hadde jeg lurt leeenge på om jeg noen gang ville få en kjæreste. Så jeg vet litt om hvordan du har det. Kjæresten min var 21, og jeg var hans første kjæreste også. Du er ikke unormal! Trikset er å forsøke å la være å vente, forsøke å bare ta det når det kommer. Det er når du ikke "jakter" at ting skjer - det har jeg erfart mange ganger.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest stillsingle

Hohoi. Du er bare 17 år gammel og har verden for dine føtter. Jeg nærmer meg 30 og har vel egentlig ikke hatt noen som kan kategoriseres som en kjæreste (et varig forhold). Til tider har jeg følt som deg, men jeg antar det er noen for alle. Kjenner meg godt igjen angående jenter som har vært interessert i meg uten at jeg "oppdaget" det. Det er jo slik at gutten tar som oftest initiativet, og kjenner man ikke signalene så går mange potensielle forhold deg hus forbi.

En ting er i hvertfall sikkert, jakter du så blir det fort en "besettelse" å bli sammen med noen. Dette har som oftest motsatt virking da man virker desperat.

For øyeblikket er jeg selv interessert i ei jente som dessverre bare vil være min venn. Midt i dette ble ei annen jente interessert i meg, men jeg er jo ikke interessert i henne. Skulle tro jeg burde hoppe i det, men jeg vil ikke med mindre det er noen ekte følelser fra min side. Et slikt forhold vil jo aldri vare.

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...