Gå til innhold

Hvilket mobil abonnement har du?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har Ice 12 GB til 279 kr men har fått inntrykk av at det er litt dyrt egentlig?

Så ser etter å bytte, tar gjerne mot tips til hva jeg bør velge.

Anonymkode: 22661...d69

Videoannonse
Annonse
emilie321
Skrevet

Jeg har OneCall, 10GB til 249kr. Trenger ikke mer GB og er fornøyd med OneCall, så jeg kommer til å fortsette med de. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har Ice 12 GB også har jeg kjøpt en tilleggstjeneste på 1000gb data til 99 kr måneden hos ice. Jeg er bundet for 1 år, og betaler 328,- i måneden.

Anonymkode: 14bb6...724

AnonymBruker
Skrevet

For øvrig bruker jeg ikke 1012 hn i måneden, snarere 60, men det koster nesten det samme.

Skrevet

Happybites og fem GB.  Og betaler 148 kr.

Skrevet

Husker ikke hva mitt heter, men det er vel omtrent det billigste hos Ice, jeg betaler også datra sitt hos Ice og hun har et med mye data så jeg stjeler litt hos henne når jeg går tom, det funker fint. :D 

Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Jeg har Ice 12 GB også har jeg kjøpt en tilleggstjeneste på 1000gb data til 99 kr måneden hos ice. Jeg er bundet for 1 år, og betaler 328,- i måneden.

Du betaler 328 kr for 1012 GB i måneden? Hvordan fikk du tak i den avtalen? 

Ikkeanonymnok
Skrevet (endret)

Plussmobil 8GB 199kr med rollover.

Endret av Ikkeanonymnok
slabbedask
Skrevet

Happybytes 12GB - 198 kr.

AnonymBruker
Skrevet
krøll9 skrev (1 time siden):

Du betaler 328 kr for 1012 GB i måneden? Hvordan fikk du tak i den avtalen? 

Ringte kundeservice og hun som svarte kunne tilby meg 1000 gb i måneden for en ekstra 100kr. Så er jeg også bundet for ett år på 12 gb grunnabonentet, og det sparer jeg en 50 lapp i måneden på. Jeg har hatt Ice i over 6 år og aldri brukt mer enn 60 gb, dette så sikkert kundeservice, så da tenkte de nok at de kunne gi meg ett tilbud uten mye risk.

stjernestøv
Skrevet

Betaler over 600 kr for telenor. dyrt men tør ikke skifte. vet ikke hva som er så dyrt. 

Everybody
Skrevet
stjernestøv skrev (1 time siden):

Betaler over 600 kr for telenor. dyrt men tør ikke skifte. vet ikke hva som er så dyrt. 

Tør ikke?

slabbedask
Skrevet
1 hour ago, stjernestøv said:

Men i alle dager da. Det er vel bare å sjekke fakturaen for å se hva du betaler for?

Skrevet

Du skal ha en spesiell grunn for å betale 600 kr for et mobilabonnement.

Jeg gjør det (499) fordi jeg bruker mye data på møter utenom hjemme. Men selv jeg kunne nok tjent på å gjøre det annerledes.

Har du Wifi hjemme lønner det seg så godt som aldri med fri data.

Skrevet
stjernestøv skrev (2 timer siden):

Happybites har telenordekning og er mye billigere.  Jeg hadde ICE før og de hadde dårlig dekning i Spania så jeg byttet.  Men det kan være lurt å sjekke ut hvem som har god dekning der du bor.  Telia f.eks har dårlig dekning i Bergen der venninna mi bor.

stjernestøv
Skrevet
Everybody skrev (5 timer siden):

Tør ikke?

Prøvde en gang over til one call og ble bare tull, telefonen virket ikke. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...