AnonymBruker Skrevet 15. august Skrevet 15. august Jeg har Ice 12 GB til 279 kr men har fått inntrykk av at det er litt dyrt egentlig? Så ser etter å bytte, tar gjerne mot tips til hva jeg bør velge. Anonymkode: 22661...d69 0 Siter
emilie321 Skrevet 15. august Skrevet 15. august Jeg har OneCall, 10GB til 249kr. Trenger ikke mer GB og er fornøyd med OneCall, så jeg kommer til å fortsette med de. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. august Skrevet 15. august Jeg har Ice 12 GB også har jeg kjøpt en tilleggstjeneste på 1000gb data til 99 kr måneden hos ice. Jeg er bundet for 1 år, og betaler 328,- i måneden. Anonymkode: 14bb6...724 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. august Skrevet 15. august For øvrig bruker jeg ikke 1012 hn i måneden, snarere 60, men det koster nesten det samme. Anonymkode: 14bb6...724 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. august Skrevet 15. august Husker ikke hva mitt heter, men det er vel omtrent det billigste hos Ice, jeg betaler også datra sitt hos Ice og hun har et med mye data så jeg stjeler litt hos henne når jeg går tom, det funker fint. 0 Siter
krøll9 Skrevet 15. august Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Jeg har Ice 12 GB også har jeg kjøpt en tilleggstjeneste på 1000gb data til 99 kr måneden hos ice. Jeg er bundet for 1 år, og betaler 328,- i måneden. Anonymkode: 14bb6...724 Du betaler 328 kr for 1012 GB i måneden? Hvordan fikk du tak i den avtalen? 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 15. august Skrevet 15. august (endret) Plussmobil 8GB 199kr med rollover. Endret 15. august av Ikkeanonymnok 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. august Skrevet 15. august krøll9 skrev (1 time siden): Du betaler 328 kr for 1012 GB i måneden? Hvordan fikk du tak i den avtalen? Ringte kundeservice og hun som svarte kunne tilby meg 1000 gb i måneden for en ekstra 100kr. Så er jeg også bundet for ett år på 12 gb grunnabonentet, og det sparer jeg en 50 lapp i måneden på. Jeg har hatt Ice i over 6 år og aldri brukt mer enn 60 gb, dette så sikkert kundeservice, så da tenkte de nok at de kunne gi meg ett tilbud uten mye risk. Anonymkode: 14bb6...724 1 Siter
stjernestøv Skrevet 15. august Skrevet 15. august Betaler over 600 kr for telenor. dyrt men tør ikke skifte. vet ikke hva som er så dyrt. 0 Siter
Everybody Skrevet 15. august Skrevet 15. august stjernestøv skrev (1 time siden): Betaler over 600 kr for telenor. dyrt men tør ikke skifte. vet ikke hva som er så dyrt. Tør ikke? 2 Siter
slabbedask Skrevet 15. august Skrevet 15. august 1 hour ago, stjernestøv said: Betaler over 600 kr for telenor. dyrt men tør ikke skifte. vet ikke hva som er så dyrt. Men i alle dager da. Det er vel bare å sjekke fakturaen for å se hva du betaler for? 0 Siter
ISW Skrevet 15. august Skrevet 15. august Du skal ha en spesiell grunn for å betale 600 kr for et mobilabonnement. Jeg gjør det (499) fordi jeg bruker mye data på møter utenom hjemme. Men selv jeg kunne nok tjent på å gjøre det annerledes. Har du Wifi hjemme lønner det seg så godt som aldri med fri data. 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. august Skrevet 15. august stjernestøv skrev (2 timer siden): Betaler over 600 kr for telenor. dyrt men tør ikke skifte. vet ikke hva som er så dyrt. Happybites har telenordekning og er mye billigere. Jeg hadde ICE før og de hadde dårlig dekning i Spania så jeg byttet. Men det kan være lurt å sjekke ut hvem som har god dekning der du bor. Telia f.eks har dårlig dekning i Bergen der venninna mi bor. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. august Skrevet 15. august Everybody skrev (5 timer siden): Tør ikke? Prøvde en gang over til one call og ble bare tull, telefonen virket ikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.