Gå til innhold

Det går mot valg, hva skal du stemme i år?

11 stemmer

1. 1. Hva skal du stemme i år?

• Arbeiderpartiet
      4
    • Fremskrittspartiet
      1
    • Høyre
      0
    • Sosialistisk Venstreparti
      0
    • Rødt
      1
    • Senterpartiet
      0
    • Kristelig Folkeparti
      0
    • Miljøpartiet De Grønne
      1
    • Venstre
      1
    • Industri- og Næringspartiet
      0
    • Generasjonspartiet
      0
    • Konservativt
      0
    • Norgesdemokratene
      3
    • Pensjonistparitet
      0
    • Fred og Rettferdighet (FOR)
      0
    • Alliansen - Alternativ for Norge
      0
    • Ensomhetspartiet
      0
    • Liberalistene
      0
    • Nasjonal Samling
      0
    • Skal ikke stemme - liker ikke demokratiet
      0

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: 5afe1...1e9

Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet

Aner ikke, spørs om jeg stemmer i det hele tatt. De bare lover og lyger jo. 

Worriesome Plenty 2
Skrevet

Skal stemme AP. Med mindre jeg endrer mening. Jeg stemmer noen ganger FRP i protest, men synes de har blitt for tamme. Og med to liberalister øverst på lista i min valgkrets,blir det pass fra meg. 

Jeg hadde stemt Senterpartiet om Bøhler fortsatt var med. Har da null tro på at de kommer inn i Oslo uten han..

AnonymBruker
Skrevet

Norgesdemokratene. Har stemt FRP i 30 år men nok er nok, de bruker velgerne som stemmekveg for de har "monopol" på å være imot ikke-vestlig innvandring, men i praksis får de ikke til noe/er utrolig svake på den fronten. Så det blir "protest" stemmer fremover helt til nok folk våkner opp slik at et mainstream parti kan stå for slik poltikk. Noen forumbrukere kaller det ko-ko å stemme på "slike" partier, jeg kaller å fortsette som før, inkludert eventuell "FRP regjering" for ko-ko. Hva er det en tror de vil få til ???

Så får tiden vise om jeg tar feil og FRP får til noe, eller ikke. 

Anonymkode: 0cede...ebd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Norgesdemokratene.

Anonymkode: 0cede...ebd

At et parti inviterer nazister og annet brunpakke til å holde taler, gjør det for meg merkelig at folk faktisk stemmer på dem. MAGA wannabees.

https://filternyheter.no/nazist-forbindelser-deportasjonsindustri-og-irsk-blod-sa-ekstreme-er-talerne-invitert-av-norgesdemokratene/

Partileder Geir Ugland Jacobsen, er blitt kritisert for pro-russiske og Putin-vennlige standpunkter i forhold til Ukraina-krigen.  Partiet vil heller ikke gi støtte til Ukraina. Ugland jacobsen bidrar også på den russiske propagandakanael Russia Today.

https://www.transitmag.no/2021/09/13/demokratene-leder-bidrar-pa-russisk-propagandakanal/

Anonymkode: ae538...9c0

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...