Gå til innhold

hva gjør du på grusome dager?


Gjest beveren

Anbefalte innlegg

Gjest beveren

Jupp..Hva gjør du på dager som er grusome?

Dager der du er smådeppa uten å egentlig vite hvorfor? Dager der du har lyst å finne på noe, men gidder ikke å reagere. Dager der du savner en kjæreste. Dager der du skulle ha gjort lekser/ gjort en jobb, men får ikke til å begynne eller ikke forstår helt hva du driver med.

eller kanskje aller helst på dager der alt er og blir galt. (En sånn dag som jeg har i dag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da drikker eg Cola, røyker i ett, leser/skriver inlegg på DOL, spiller musikk eller går ut for å treffe folk og drikke øl !

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger meg under dyna, enten på sofaen eller i senga, spiser noe godt og hører på musikk eller prøver å sove. Før i tiden når jeg hadde penger så brukte jeg å kjøpe meg oe nytt eller gå til frisøren uten at jeg trengte det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger meg under dyna, enten på sofaen eller i senga, spiser noe godt og hører på musikk eller prøver å sove. Før i tiden når jeg hadde penger så brukte jeg å kjøpe meg oe nytt eller gå til frisøren uten at jeg trengte det!

Har ikke sånne dager mer.

Nå er det bare meg som er grusom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer jo litt an på dagen,da... Men det som pleier å hjelpe meg er

- dusj

- rene, myke, gode klær

- Rydde rundt meg, lufte, få inn masse lyyys

- For å komme i gang med _noe_ ._Noe_ består ofte av husarbeid for min del - blir i mye bedre humør av å ha det ryddig og rent rundt meg. ;-))

Jeg skriver ofte en liste over ting jeg skal gjøre...eks: re sengene, ta ut søppel, rydde kjøkken, ringe x, eller lese x sider. Deler det opp i så små "poster" som mulig...Å henge ut filleryene og riste de er to forskjellig ting...sånn ser det ut som om jeg gjør mer da vet du ;-) - Så krysser jeg ut når jeg har gjort en og en ting, og når jeg er ferdig, da er "premien" en tekopp eller litt surfing eller no'.

- Lekeslåss med sambo (hvis det er en sånn sur, kjei, grusom dag)

- Skru av PC'n! Er alt for lett å sitte foran skjermen å "råtne" når en egentelig skulle ha gjort noe annet ;-)

Håper dagen i dag blir bedre da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...