AnonymBruker Skrevet 17. august Skrevet 17. august Jeg sendte veilederen min melding på NAV nettsidene 5. august og har ennå ikke fått svar, det haster ikke men er greit å få avklart. Er det innafor å sende en ny melding nå neste uke eller burde jeg gi han mer tid? Er redd for å være masete så... Anonymkode: c9a2d...395 0 Siter
Stormwind Skrevet 17. august Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg sendte veilederen min melding på NAV nettsidene 5. august og har ennå ikke fått svar, det haster ikke men er greit å få avklart. Er det innafor å sende en ny melding nå neste uke eller burde jeg gi han mer tid? Er redd for å være masete så... Anonymkode: c9a2d...395 Det kan jo være at dette er e melding som han har glemt å svare på. Tror ikke det er noe i veien for å sende en påminnelse nå, når det har gått noen dager. 0 Siter
slabbedask Skrevet 17. august Skrevet 17. august Kan jo ha vært på ferie. Men etter to uker er det greit å purre på en hyggelig måte. 1 Siter
psykedeliker Skrevet 17. august Skrevet 17. august NAV oppgir at svartiden på skriftlige henvendelser er 2 arbeidsdager. 0 Siter
Drikkeflaska Skrevet 17. august Skrevet 17. august Jeg ville absolutt purret med mindre jeg visste at veileder har ferie, eller det var noe som hastet. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. august Skrevet 17. august Takk for svar! Veileder har nettopp vært på ferie så vet i alle fall at han ikke er det nå. Tror jeg skal sende en ny melding. Er dette hyggelig nok skrevet? "Hei, lurte bare på om du har hørt noe fra X? " Anonymkode: c9a2d...395 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. august Skrevet 17. august nachnoo skrev (34 minutter siden): Nav må mases på om det skal skje noe. Har aldri opplevd å måtte mase på NAV. Anonymkode: 1deac...174 0 Siter
nachnoo Skrevet 17. august Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Har aldri opplevd å måtte mase på NAV. Anonymkode: 1deac...174 Ikke jeg heller for egen del. Men utallige ganger for andre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.