Nicklusheletida Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Heldige meg får en gave neste år, hvor jeg kan velge selv akkurat hvor jeg vil reise. Jeg har tenkt på Senja, noe som kan bli en nydelig tur hvis været er fint, men det kan jo bli bare regn. Hva ville du ha valgt ? 0 Siter
Ekstra Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Nicklusheletida skrev (9 minutter siden): Heldige meg får en gave neste år, hvor jeg kan velge selv akkurat hvor jeg vil reise. Jeg har tenkt på Senja, noe som kan bli en nydelig tur hvis været er fint, men det kan jo bli bare regn. Hva ville du ha valgt ? Japan 😎 1 Siter
Nicklusheletida Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Ekstra skrev (1 minutt siden): Japan 😎 Ja, kanskje det. Eldstedatter syklet rundt alene i Japan i 3 uker og sa det var helt fantastisk 1 Siter
Nicklusheletida Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Ser helt fantastisk ut i Dolomittene også. Noen som har vært der ? 0 Siter
Grendel Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Nicklusheletida skrev (4 minutter siden): Ser helt fantastisk ut i Dolomittene også. Noen som har vært der ? Ja, og det var fantastisk. En merkelig blanding av italiensk og østerriksk kultur. Spektakulære fjellturer. Vi bodde i Cortina. 1 Siter
Dorthe Skrevet 58 minutter siden Skrevet 58 minutter siden Jeg tror jeg ville dratt med hurtigruta fra Bergen til Svalbard. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 22 minutter siden Forfatter Skrevet 22 minutter siden Dorthe skrev (35 minutter siden): Jeg tror jeg ville dratt med hurtigruta fra Bergen til Svalbard. Jeg tror jeg vil føle meg innestengt 0 Siter
Dorthe Skrevet 2 minutter siden Skrevet 2 minutter siden Jeg har noen venner som akkurat har kommet fra en slik tur. De dro tur-retur Tromsø Spitsbergen og de la ut fantastiske bilder fra uka på Svalbard. Nicklusheletida skrev (19 minutter siden): Jeg tror jeg vil føle meg innestengt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.