Gå til innhold

Hva ville du ha valgt ?

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida
Skrevet

Heldige meg får en gave neste år, hvor jeg kan velge selv akkurat hvor jeg vil reise. Jeg har tenkt på Senja, noe som kan bli en nydelig tur hvis været er fint, men det kan jo bli bare regn. 

Hva ville du ha valgt ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nicklusheletida skrev (9 minutter siden):

Heldige meg får en gave neste år, hvor jeg kan velge selv akkurat hvor jeg vil reise. Jeg har tenkt på Senja, noe som kan bli en nydelig tur hvis været er fint, men det kan jo bli bare regn. 

Hva ville du ha valgt ?

Japan 😎

Nicklusheletida
Skrevet
Ekstra skrev (1 minutt siden):

Japan 😎

Ja, kanskje det. Eldstedatter syklet rundt alene i Japan i 3 uker og sa det var helt fantastisk

Nicklusheletida
Skrevet

Ser helt fantastisk ut i Dolomittene også. Noen som har vært der ?

Skrevet
Nicklusheletida skrev (4 minutter siden):

Ser helt fantastisk ut i Dolomittene også. Noen som har vært der ?

Ja, og det var fantastisk. En merkelig blanding av italiensk og østerriksk kultur. Spektakulære fjellturer. Vi bodde i Cortina.

Skrevet

Jeg tror jeg ville dratt med hurtigruta fra Bergen til Svalbard.

Nicklusheletida
Skrevet
Dorthe skrev (35 minutter siden):

Jeg tror jeg ville dratt med hurtigruta fra Bergen til Svalbard.

Jeg tror jeg vil føle meg innestengt :)

Skrevet

Jeg har noen venner som akkurat har kommet fra en slik tur.  De dro tur-retur Tromsø Spitsbergen og de la ut fantastiske bilder fra uka på Svalbard.

Nicklusheletida skrev (19 minutter siden):

Jeg tror jeg vil føle meg innestengt :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...