AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden I morgen? 33 dager siden forrige gang. Jeg skal feire på Burger King. Skal begynne med det fast for å skape litt glede og forventninger til dagen. Anonymkode: d6e7e...04b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Kokka i morgen? Hva betyr det? Anonymkode: ff325...94b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kokka i morgen? Hva betyr det? Anonymkode: ff325...94b De som vet de vet. Det er som frimureri kun for de innviede. Anonymkode: d6e7e...04b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 9 minutes ago, AnonymBruker said: Kokka i morgen? Hva betyr det? Anonymkode: ff325...94b Pensjonen kommer, vel. Anonymkode: a8244...c07 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 53 minutter siden Skrevet 53 minutter siden Kokka? Er det en slags slang for kokain? Anonymkode: e6508...04a 0 Siter
Lillemus Skrevet 32 minutter siden Skrevet 32 minutter siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Kokka? Er det en slags slang for kokain? Anonymkode: e6508...04a Coca cola, den svarte brusen. 0 Siter
Glitter Skrevet 27 minutter siden Skrevet 27 minutter siden Er det ikke den 20 trygden kommer? Det så jeg på Nav sin side i stad. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10 minutter siden Skrevet 10 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): I morgen? 33 dager siden forrige gang. Jeg skal feire på Burger King. Skal begynne med det fast for å skape litt glede og forventninger til dagen. Anonymkode: d6e7e...04b Er trygda så god? Anonymkode: 40f42...1bc 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 10 minutter siden Skrevet 10 minutter siden Glitter skrev (16 minutter siden): Er det ikke den 20 trygden kommer? Det så jeg på Nav sin side i stad. 20. er garantidato, utbetaling er 19. denne måneden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.