Gå til innhold

Ingen "snuskemeldinger" på SMS takk !


Gjest Geir

Anbefalte innlegg

Til de av dere som måtte føle seg truffet:

I dag reiste sønnen min hjem igjen til sin mor, med _min_ mobiltelefon i lomma!

Venligst ikkje sett "sexgriller" i hodet på en 10 åring ! :-)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*LOL* Blir du uten telefon hele uka nå da? *trøsteklem* :-))

Blir uten mobil i enten 5, 12 eller 19 dager, vet ikkje helt åssen det blei med det der "byttegreiene" !

Eg skal holde deg informert !

PS! Forsiktig med Whiskey og SMS da, sjøl om det selvfølgelig ikkje var deg eg tenkte på da ! :-)))

*hold deg på matta, klem*

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir uten mobil i enten 5, 12 eller 19 dager, vet ikkje helt åssen det blei med det der "byttegreiene" !

Eg skal holde deg informert !

PS! Forsiktig med Whiskey og SMS da, sjøl om det selvfølgelig ikkje var deg eg tenkte på da ! :-)))

*hold deg på matta, klem*

Mvh

Jeg vet det ikke var meg du siktet til! Den gangen jeg prøvde å sende deg snuskemelding fra Eurobate gikk de ikke gjennom sensuren! (Nå har jeg lært å omgå sensuren!) :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*lete opp alle de verste jeg finner og sender de fort som faen!!!*

hehe.....*gliiiiz*

Du virker nå svært så annstendig Piraye......? *s*

Eg sletta mobilnummeret fra hjemmesiden min for sikkerhetsskyld, det finns sikkert enkelte med "fjortishumor" som er troendes til å sende snusk for morroskyld ! *sukk*

Lenge siden eg har sett deg her forresten, gikk det fint på på turen forrige helg da ? :-)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...