AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Andre som meg? Jeg har unnvikende pf om det teller. Anonymkode: c8941...97b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Du kan ta celleprøve selv nå. Anonymkode: df4cc...43b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg gjorde det selv nettopp. Fikk kit fra fastlegen, gjorde det hjemme og sendte inn. Fikk svar (negativt) ganske kjapt så er fem år til neste gang. Anonymkode: a2d45...5bf 0 Siter
frosken Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Andre som meg? Jeg har unnvikende pf om det teller. Anonymkode: c8941...97b Den pragmatiske løsningen er da å be om å få gjøre en hjemmetest: HPV hjemmetest - FHI Da får du raskt avklart om du bør utredes videre for mulige celleforandringer. Hvis du egentlig ønsker å tørre å gjennomføre en GU, så kan du få mange råd om hvordan du kan klare det. Men i første omgang er vel det viktigste at du får testet om du har HPV. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.