AnonymBruker Skrevet 18. august Skrevet 18. august Andre som meg? Jeg har unnvikende pf om det teller. Anonymkode: c8941...97b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. august Skrevet 18. august Du kan ta celleprøve selv nå. Anonymkode: df4cc...43b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. august Skrevet 18. august Jeg gjorde det selv nettopp. Fikk kit fra fastlegen, gjorde det hjemme og sendte inn. Fikk svar (negativt) ganske kjapt så er fem år til neste gang. Anonymkode: a2d45...5bf 0 Siter
frosken Skrevet 18. august Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Andre som meg? Jeg har unnvikende pf om det teller. Anonymkode: c8941...97b Den pragmatiske løsningen er da å be om å få gjøre en hjemmetest: HPV hjemmetest - FHI Da får du raskt avklart om du bør utredes videre for mulige celleforandringer. Hvis du egentlig ønsker å tørre å gjennomføre en GU, så kan du få mange råd om hvordan du kan klare det. Men i første omgang er vel det viktigste at du får testet om du har HPV. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.