AnonymBruker Skrevet 19. august Skrevet 19. august Jeg oppdaget i dag at jeg har fått sort avføring eller i alle fall veldig mørk og når man googler står det at man bør gå til lege. Men jeg har ingen andre symptomer, hvor lenge bør jeg se det an egentlig før jeg bestiller meg en legetime da? Anonymkode: 45e5c...beb 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. august Skrevet 19. august Beklager forresten ekkel overskrift og tema, men... visste ikke helt hvordan jeg skulle beskrive det uten. Anonymkode: 45e5c...beb 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. august Skrevet 19. august Tror ikke jeg ville ha bekymret meg etter kun en dag. Anonymkode: 318d9...35d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. august Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg oppdaget i dag at jeg har fått sort avføring eller i alle fall veldig mørk og når man googler står det at man bør gå til lege. Men jeg har ingen andre symptomer, hvor lenge bør jeg se det an egentlig før jeg bestiller meg en legetime da? Anonymkode: 45e5c...beb Hvorfor skal du til lege om du ikke har andre symptomer? Det kan være fargen på noe du har spist. Dersom det _vedvarer_ er dte noe annet. Anonymkode: 92473...a54 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. august Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvorfor skal du til lege om du ikke har andre symptomer? Det kan være fargen på noe du har spist. Dersom det _vedvarer_ er dte noe annet. Anonymkode: 92473...a54 Ja, det er jo det jeg spør om? Hvor lenge burde jeg se det an før jeg bestiller en legetime. Anonymkode: 45e5c...beb 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. august Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja, det er jo det jeg spør om? Hvor lenge burde jeg se det an før jeg bestiller en legetime. Anonymkode: 45e5c...beb Det går ikke ann å si nøyaktig dager. Derfor: Hold øye med avføringen fremover, merk deg eventuelle andre symptomer. Anonymkode: 92473...a54 0 Siter
Drikkeflaska Skrevet 19. august Skrevet 19. august Du har ikke tilfeldigvis begynt å ta tilskudd av jern? Det gir sort avføring. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. august Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Det går ikke ann å si nøyaktig dager. Derfor: Hold øye med avføringen fremover, merk deg eventuelle andre symptomer. Anonymkode: 92473...a54 Okei, takk for svar. Anonymkode: 45e5c...beb 0 Siter
emilie321 Skrevet 19. august Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Beklager forresten ekkel overskrift og tema, men... visste ikke helt hvordan jeg skulle beskrive det uten. Anonymkode: 45e5c...beb Har du spist noe som kan gi sort avføring? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. august Skrevet 19. august Drikkeflaska skrev (1 time siden): Du har ikke tilfeldigvis begynt å ta tilskudd av jern? Det gir sort avføring. Nei, har begynt med D-vitamin da men det har vel ikke noe med det å gjøre? (Når jeg googlet sto det i alle fall at det ikke hadde noe betydning). Anonymkode: 45e5c...beb 0 Siter
Drikkeflaska Skrevet 19. august Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Nei, har begynt med D-vitamin da men det har vel ikke noe med det å gjøre? (Når jeg googlet sto det i alle fall at det ikke hadde noe betydning). Anonymkode: 45e5c...beb Nei, det skal så vidt jeg vet ikke gi sort avføring. 0 Siter
frosken Skrevet 19. august Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg oppdaget i dag at jeg har fått sort avføring eller i alle fall veldig mørk og når man googler står det at man bør gå til lege. Men jeg har ingen andre symptomer, hvor lenge bør jeg se det an egentlig før jeg bestiller meg en legetime da? Anonymkode: 45e5c...beb Hvis du ikke strever med helseangst, så ville jeg ha skrevet til fastlegen og spurt om det er aktuelt å ta en avføringsprøve. Det er jo enkelt å gjøre og avslører om du har blod i avføringen eller ikke. Hvis du ikke har spist noe med sterk farge den siste tiden, så tenker jeg det er greit å kontakte fastlegen om ikke så lenge. Hvis du sliter med helseangst, så tenker jeg nok at du skal se det an, for da er det vel en viss risiko for at du følger litt for godt med. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.