Gå til innhold

Sort avføring - hvor lenge se det an?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg oppdaget i dag at jeg har fått sort avføring eller i alle fall veldig mørk og når man googler står det at man bør gå til lege. Men jeg har ingen andre symptomer, hvor lenge bør jeg se det an egentlig før jeg bestiller meg en legetime da?

Anonymkode: 45e5c...beb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Beklager forresten ekkel overskrift og tema, men... visste ikke helt hvordan jeg skulle beskrive det uten.

Skrevet

Tror ikke jeg ville ha bekymret meg etter kun en dag.

Anonymkode: 318d9...35d

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg oppdaget i dag at jeg har fått sort avføring eller i alle fall veldig mørk og når man googler står det at man bør gå til lege. Men jeg har ingen andre symptomer, hvor lenge bør jeg se det an egentlig før jeg bestiller meg en legetime da?

Hvorfor skal du til lege om du ikke har andre symptomer? Det kan være fargen på noe du har spist. Dersom det _vedvarer_ er dte noe annet.

Anonymkode: 92473...a54

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hvorfor skal du til lege om du ikke har andre symptomer? Det kan være fargen på noe du har spist. Dersom det _vedvarer_ er dte noe annet.

Ja, det er jo det jeg spør om? Hvor lenge burde jeg se det an før jeg bestiller en legetime.

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja, det er jo det jeg spør om? Hvor lenge burde jeg se det an før jeg bestiller en legetime.

Det går ikke ann å si nøyaktig dager. Derfor: Hold øye med avføringen fremover, merk deg eventuelle andre symptomer. 

Skrevet

Du har ikke tilfeldigvis begynt å ta tilskudd av jern? Det gir sort avføring.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...