AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jeg oppdaget i dag at jeg har fått sort avføring eller i alle fall veldig mørk og når man googler står det at man bør gå til lege. Men jeg har ingen andre symptomer, hvor lenge bør jeg se det an egentlig før jeg bestiller meg en legetime da? Anonymkode: 45e5c...beb 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Beklager forresten ekkel overskrift og tema, men... visste ikke helt hvordan jeg skulle beskrive det uten. Anonymkode: 45e5c...beb 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 53 minutter siden Skrevet 53 minutter siden Tror ikke jeg ville ha bekymret meg etter kun en dag. Anonymkode: 318d9...35d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 45 minutter siden Skrevet 45 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg oppdaget i dag at jeg har fått sort avføring eller i alle fall veldig mørk og når man googler står det at man bør gå til lege. Men jeg har ingen andre symptomer, hvor lenge bør jeg se det an egentlig før jeg bestiller meg en legetime da? Anonymkode: 45e5c...beb Hvorfor skal du til lege om du ikke har andre symptomer? Det kan være fargen på noe du har spist. Dersom det _vedvarer_ er dte noe annet. Anonymkode: 92473...a54 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 34 minutter siden Skrevet 34 minutter siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvorfor skal du til lege om du ikke har andre symptomer? Det kan være fargen på noe du har spist. Dersom det _vedvarer_ er dte noe annet. Anonymkode: 92473...a54 Ja, det er jo det jeg spør om? Hvor lenge burde jeg se det an før jeg bestiller en legetime. Anonymkode: 45e5c...beb 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28 minutter siden Skrevet 28 minutter siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja, det er jo det jeg spør om? Hvor lenge burde jeg se det an før jeg bestiller en legetime. Anonymkode: 45e5c...beb Det går ikke ann å si nøyaktig dager. Derfor: Hold øye med avføringen fremover, merk deg eventuelle andre symptomer. Anonymkode: 92473...a54 0 Siter
Drikkeflaska Skrevet 27 minutter siden Skrevet 27 minutter siden Du har ikke tilfeldigvis begynt å ta tilskudd av jern? Det gir sort avføring. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.