AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Er det rart være Disney Frozen fan som voksen? Jeg er det selv. Er 30år Anonymkode: 69281...dd7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Kan du utdype litt? Fan som i at du liker filmen eller fan som at du har kjøpt fult av ting og tang med Frozen tema? Anonymkode: 3b177...624 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Er det rart være Disney Frozen fan som voksen? Jeg er det selv. Er 30år Anonymkode: 69281...dd7 Ikke hvis du OGSÅ har andre hobbyer. Bare se på alle godt voksne som er gal etter harry potter. Anonymkode: 729b4...6cf 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29 minutter siden Skrevet 29 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke hvis du OGSÅ har andre hobbyer. Bare se på alle godt voksne som er gal etter harry potter. Anonymkode: 729b4...6cf Jeg har mange andre hobbyer å. Blant annet harry potter 😄 Anonymkode: 69281...dd7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27 minutter siden Skrevet 27 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan du utdype litt? Fan som i at du liker filmen eller fan som at du har kjøpt fult av ting og tang med Frozen tema? Anonymkode: 3b177...624 Godt spørsmål. Nei har ikke masse frost ting. Men har noe. Overdriver ikke Anonymkode: 69281...dd7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 minutter siden Skrevet 3 minutter siden Kanskje hvis du en mann? Anonymkode: 5b59b...72f 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.