AnonymBruker Skrevet 19. august Skrevet 19. august Er det rart være Disney Frozen fan som voksen? Jeg er det selv. Er 30år Anonymkode: 69281...dd7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. august Skrevet 19. august Kan du utdype litt? Fan som i at du liker filmen eller fan som at du har kjøpt fult av ting og tang med Frozen tema? Anonymkode: 3b177...624 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. august Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Er det rart være Disney Frozen fan som voksen? Jeg er det selv. Er 30år Anonymkode: 69281...dd7 Ikke hvis du OGSÅ har andre hobbyer. Bare se på alle godt voksne som er gal etter harry potter. Anonymkode: 729b4...6cf 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. august Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke hvis du OGSÅ har andre hobbyer. Bare se på alle godt voksne som er gal etter harry potter. Anonymkode: 729b4...6cf Jeg har mange andre hobbyer å. Blant annet harry potter 😄 Anonymkode: 69281...dd7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. august Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan du utdype litt? Fan som i at du liker filmen eller fan som at du har kjøpt fult av ting og tang med Frozen tema? Anonymkode: 3b177...624 Godt spørsmål. Nei har ikke masse frost ting. Men har noe. Overdriver ikke Anonymkode: 69281...dd7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. august Skrevet 19. august Kanskje hvis du en mann? Anonymkode: 5b59b...72f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. august Skrevet 20. august Er du autist? Isåfall ikke rart Anonymkode: 57b85...fde 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. august Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg har mange andre hobbyer å. Blant annet harry potter 😄 Anonymkode: 69281...dd7 Jeg er i midten av 50-årene og elsker Harry Potter! 😂 Har selvsagt samtlige bøker og filmer og har lest bøkene flere ganger. Har til og med sydd meg en hettegenser i et stoff med Harry Potter-mønster... 🙈 Av og til tenker jeg at jeg ønsker jeg var 10 år igjen og ennå ikke hadde lest Harry Potter-bøkene og hadde den leseopplevelsen foran meg. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. august Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg har mange andre hobbyer å. Blant annet harry potter 😄 Anonymkode: 69281...dd7 Jeg har derimot en Ole Brumm greie + Harry Potter Anonymkode: 729b4...6cf 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. august Skrevet 20. august Jeg vet om en voksen mann som har drøssevis av pokemon tatoveringer. Riktignok tatt når han var litt yngre, men sist jeg så han likte han fortsatt pokemon og spilte forskjellige spill knyttet til det. Anonymkode: 20d2f...32a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. august Skrevet 20. august Hva med alle dem som samler på Mummi kopper? Anonymkode: 828e0...99d 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.