Gå til innhold

retvizan


nanna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest retvizan

Hæh?!

Innboksen er tom!

Døh, hadde ikke du ei sånn ekkel spade? *gnir seg på kulen* Hvordan får jeg tak i en sånn en???????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæh?!

Innboksen er tom!

Døh, hadde ikke du ei sånn ekkel spade? *gnir seg på kulen* Hvordan får jeg tak i en sånn en???????

Hehe - du må ha 750 penger for å kunne bruke den, Og så må du ha utfordret to helt nye spillere. Tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæh?!

Innboksen er tom!

Døh, hadde ikke du ei sånn ekkel spade? *gnir seg på kulen* Hvordan får jeg tak i en sånn en???????

Sjekk innboksen din nå, da? Nå skal du ha to utrfordringer fra meg, Badger-ett-eller-annet. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Hehe - du må ha 750 penger for å kunne bruke den, Og så må du ha utfordret to helt nye spillere. Tror jeg.

Har slåss med deg én gang i dag, har du sendt flere mailer? Har tilbrakt det meste av kvelden med å ta imot bank av Lion. :-/

Det viktigste er ikke aldri å falle,

men å reise seg igjen etter hvert fall.

Jepp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har slåss med deg én gang i dag, har du sendt flere mailer? Har tilbrakt det meste av kvelden med å ta imot bank av Lion. :-/

Det viktigste er ikke aldri å falle,

men å reise seg igjen etter hvert fall.

Jepp.

Sendte nettopp en til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest retvizan

Og ennå en. ;-) Dette var kult!

Jada, DEN også. *Urk*

Jeg HAR utfordra to nye spillere, og nå har de svart. Hvorfor i svarte helvete får jeg da ikke den JÆVLA FUCKINGS SPADEN??!!! HÆÆ?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, DEN også. *Urk*

Jeg HAR utfordra to nye spillere, og nå har de svart. Hvorfor i svarte helvete får jeg da ikke den JÆVLA FUCKINGS SPADEN??!!! HÆÆ?!

To HELT nye. Som ikke har spilt før. Kan du ikke fikse et par mailadresser til deg selv? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

To HELT nye. Som ikke har spilt før. Kan du ikke fikse et par mailadresser til deg selv? ;-)

De var helt nye; snuppa + en venn av meg. Har sendt til høvdingen også, men tviler på at jeg får ham vekk fra Star Wars akkurat nå.

Jaja, får leke litt med deg i mellomtida da, he he. Eller var det omvendt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...