AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Ja da var det gjort. har du stemt? Anonymkode: 5fe91...929 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Jeg kommer til å stemme på dagen eller dagen før. 0 Siter
nachnoo Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Jeg stemte første dagen det var mulig. Bortsett fra det, stemte jeg både tirsdag og torsdag (kornetten). 1 Siter
Dorthe Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Nei, glemmer det hver gang jeg er utenfor rådhuset. Men jeg skal stemme altså. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Venter med å stemme til selve valgdagene. Anonymkode: f8f2b...483 0 Siter
påskelilje Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Har ikke stemt ennå, nei. Vet faktisk ikke hva jeg skal stemme i år. Må stemme på et parti som gjør det vanskelig for FrP å få statsministeren. Har som regel stemt Venstre, men ikke i år. Jeg foretrekker å stemme på valgdagen, synes det er høytidelig og fint, men i år er jeg bortreist, så jeg må bestemme meg snart 😮 0 Siter
Drikkeflaska Skrevet 23 minutter siden Skrevet 23 minutter siden Nei, men planlegger å stemme på torsdag. Da er det mulig å stemme der jeg skal. 0 Siter
Ekstra Skrevet 23 minutter siden Skrevet 23 minutter siden Har ikke stemt ennå, men skal selvsagt gjøre det. Har nesten bestemt meg, men ikke helt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.