AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Han er uoppnåelig og ferdig med det, siden han er gynokologen min (!) Mannen er 10år eldre enn meg, vet de opptrer hyggelig mot ALLE. Men det er klart de også er mennesker og kan få bedre kjemi med noen enkelte mer enn andre. Jeg ser han kun én gang i året fordi jeg går gjennom en greie som må undersøkes, dette har pågått siden 2022. Vi prater veldig lett, han har jo sett meg der nede noen ganger nå, ubetydelig! Men det er mer den mannen han er, personlig og utseende. Jeg skjemmes, samtidig så er det ikke helt uforståelig heller. Jeg er ikke helt ung, er 36, så jeg vet bedre egentlig. Det er bare ikke lett når tankene på han blir sterkere for hver gang og smilet han gir meg, smiler lenge. Det er helt forbudt? Anonymkode: 11877...fca 0 Siter
ISW Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Det er lov (og menneskelig) å være betatt av hvem du vil. Du trenger overhode ikke å være flau eller ha dårlig samvittighet for det. Men det er nok riktig som du konkluderer: Det kommer ikke til å bli noe forhold eller annen relasjon enn den profesjonelle mellom dere. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden hvorfor skam? Det er jo helt vanlig å bli betatt av folk? Anonymkode: e9cbf...95c 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Det er ikke ille. Jeg var betatt av en psykolog jeg fikk til. Ingen skade skjedd, for hun visste selvfølgelig ikke om det. Det er helt normalt å bli betatt av folk. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Worriesome Plenty 2 skrev (1 minutt siden): Det er ikke ille. Jeg var betatt av en psykolog jeg fikk til. Ingen skade skjedd, for hun visste selvfølgelig ikke om det. Det er helt normalt å bli betatt av folk. Er bare så kjipt at det aldri vil være mulig. Mange ganger kan man si, grip sjansen - vi lever bare ei gang, men her er det ikke mulig. Om han er singel eller ei, så er det nok uetisk riktig. Ikke straffbart men det blir sikkert litt skjevt i reglene. Er det mulig at også han innerst inne kan like noen? Bare ved tankene. Han er jo et menneske han også Anonymkode: 11877...fca 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er bare så kjipt at det aldri vil være mulig. Mange ganger kan man si, grip sjansen - vi lever bare ei gang, men her er det ikke mulig. Om han er singel eller ei, så er det nok uetisk riktig. Ikke straffbart men det blir sikkert litt skjevt i reglene. Er det mulig at også han innerst inne kan like noen? Bare ved tankene. Han er jo et menneske han også Anonymkode: 11877...fca Så kjipt er det vel ikke. Å bli betatt er en vanlig følelse. Når man blir betatt av noen som er uoppnåelig er det bare som en fantasi. Personlig plages ikke jeg av det. Ikke legg for mye i det. Ikke prøv å vinne han etc. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Worriesome Plenty 2 skrev (16 minutter siden): Så kjipt er det vel ikke. Å bli betatt er en vanlig følelse. Når man blir betatt av noen som er uoppnåelig er det bare som en fantasi. Personlig plages ikke jeg av det. Ikke legg for mye i det. Ikke prøv å vinne han etc. Mulig vi treffes om 5år når jeg er ferdig med årlige sjekken hos han😅 om han er singel 🙉 Anonymkode: 11877...fca 1 Siter
stjernestøv Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jeg har blitt betatt av to personer og da var jeg sammen med min mann, det var urealistisk og jeg var høyt oppe da. Men tenkte mye på dem, tror det er normalt at man kan bli betatt uten at det blir noe mer av det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.