Lillemus Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg må det, prøve å skvise han ut av tankene 😄 det er jo ett år til jeg ser han igjen. Uansett etter endt behandling hos han vil det være uaktuelt å bli kjent med han på en annen måte enn der vi er nå. Det vil vel alltid være etisk feil? Anonymkode: 11877...fca Er han singel da? Det er ingenting i veien for at en lege kan ha et forhold til en tidligere pasient for så vidt, men er det noe i det hele tatt som får deg til å tro at han skulle være interessert i det? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 36 minutter siden Skrevet 36 minutter siden Lillemus skrev (1 time siden): Er han singel da? Det er ingenting i veien for at en lege kan ha et forhold til en tidligere pasient for så vidt, men er det noe i det hele tatt som får deg til å tro at han skulle være interessert i det? Du spør godt 😊 jeg har ikke fått noen konkret følelse på at han skulle vært interessert. Han er en smart mann, legger ikke i noe, men samtidig er han hyggelig og veldig rett frem. Han kan gjerne snakke åpent om ting imens han gjør undersøkelsene, se opp og virke skikkeligkomfortabel som jeg ønsker, da kan jeg være meg selv. Han gjør sikkert dette med mange andre også, og et underliv er ikke akkurat veldig sexy for de som er gynekolog tenker jeg Eneste er jo om han skulle vært singel om 5 år, jeg samme. Og vi tilfeldig skulle truffet hverandre ute på byen. Da hadde det vel vært lov? Tenker ikke nå. Det er jo helt absurd Anonymkode: 11877...fca 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.