Gå til innhold

Flisa,Retvizan, Snoopy og andre kjente


Gjest Raglan

Anbefalte innlegg

Gjest Raglan

Uten nett i en uke ...........uhu.

Reiser til Bodø i dag for å tilbringe en uke der. Jeg og hunden setter oss på flyet i dag og får en hæ***** lang flytur. Først mellomlanding i Oslo, så i Trondheim før vi endelig setter kursen mot Bodø

Og jeg som hater å ta av, må gjøre det 3 ganger på en dag.

Spørs om hunden har like mye flyskrekk som jeg.

Retz............hvor mye kan jeg ta av dop før jeg får pustebesvær ???????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest retvizan

Ha en god tur da, Raglan! Og du, det FINNES sikkert nettkaféer i Bodø, vettu. Hvis ikke kan du jo alltids legge turen innom Solsikke. Drikke kaffe og sånt, he he.

Pss..hun har adsl også.

Til opplysning: Det er ikke når du doper deg du får pusteproblemer, det er når du er nykter og skal gjøre noe skummelt. Vanligvis får jeg 10 mg ved tannlegebesøk - de siste gangene var litt utenom da - og da tør jeg ihvertfall å gå. Vil anbefale 5 mg + 3 glass rødvin. Det skulle gjøre susen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur til Bodø, det går sikkert bra skal du se, etter første takeof roer nok nervene seg! Hvis ikke får du slenge innpå en reisesyketablett og et par pils! :-)

Sier som retvizan, ta kontakt med Solsikke når du først er der! *S*

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker dere en riktig god tur! Jeg skal til Hamar på onsdag - torsdag, så da kan vi i alle fall sms'e i all vår ensomhet. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raglan

Ha en god tur da, Raglan! Og du, det FINNES sikkert nettkaféer i Bodø, vettu. Hvis ikke kan du jo alltids legge turen innom Solsikke. Drikke kaffe og sånt, he he.

Pss..hun har adsl også.

Til opplysning: Det er ikke når du doper deg du får pusteproblemer, det er når du er nykter og skal gjøre noe skummelt. Vanligvis får jeg 10 mg ved tannlegebesøk - de siste gangene var litt utenom da - og da tør jeg ihvertfall å gå. Vil anbefale 5 mg + 3 glass rødvin. Det skulle gjøre susen.

Det blir nok ikke noe tid til å besøke DOLinger. Jeg har flust opp med familie der oppe, og har planlagt besøk hos de fleste.

Jeg, fattern og dyret skal besøke tanter, kusiner osv......

Synd gamlemor er i Oslo mens jeg er der.

Mammadalt jeg da ;-))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raglan

Ønsker dere en riktig god tur! Jeg skal til Hamar på onsdag - torsdag, så da kan vi i alle fall sms'e i all vår ensomhet. :-)

Laderen er nedpakket og telefonen er klar for SMS'er.

Kos deg på Hamar. Hva skal du der - hente slakt ??????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Raglan

God tur til Bodø, det går sikkert bra skal du se, etter første takeof roer nok nervene seg! Hvis ikke får du slenge innpå en reisesyketablett og et par pils! :-)

Sier som retvizan, ta kontakt med Solsikke når du først er der! *S*

*klem*

Pils ?? Usj.... midt på dagen da ;-))

Drikker ikke jeg vettu ;-)) Bare Genever

Slenger innpå 10 mg. med Valium jeg som jeg har fått av legen til flybruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta godt med klær med!

Etter ei uke med fantastisk vær, har nå skitværet kommet for fullt her i byen...

Og skulle du få plutselig lyst til å komme på nettet, kan du jo bare besøke Unginfo i glasshuset og låne maskin gratis...

(3. etg over kinoen)

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raglan

Ta godt med klær med!

Etter ei uke med fantastisk vær, har nå skitværet kommet for fullt her i byen...

Og skulle du få plutselig lyst til å komme på nettet, kan du jo bare besøke Unginfo i glasshuset og låne maskin gratis...

(3. etg over kinoen)

mvh

Jeg har pakket støvler og allværsjakke ;-))

Må jo ut med hundedyret og da trenger man gode klær. Drittvær i Bergen i dag også.

Får være avholdende fra nettet i en uke tror jeg.....klarer det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Jeg har pakket støvler og allværsjakke ;-))

Må jo ut med hundedyret og da trenger man gode klær. Drittvær i Bergen i dag også.

Får være avholdende fra nettet i en uke tror jeg.....klarer det.

Du har en utfordring som venter på hotten.

Fort fort!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laderen er nedpakket og telefonen er klar for SMS'er.

Kos deg på Hamar. Hva skal du der - hente slakt ??????

Messe, messe, messe - er det noe annet? :-) men etter klokken 22.00 så har jeg tenkt å ikke menge meg med de andre - skal bare være på rommet, zappe og fise! :-)

...dessuten er det hotellstreik, så vi må re opp og sånn sjøl! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...