AnonymBruker Skrevet 29. august Skrevet 29. august Hva er grunnen til det? For meg er det redselen for å bli igjenkjent som er hovedgrunnen samt at jeg ikke føler at fordelene med å skrive med brukernavn veier opp for å skrive som anonym. Anonymkode: 53367...15e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. august Skrevet 29. august Fordi jeg har sett hvordan enkelte brukere kan starte å forfølge enkeltpersoner her inne som har skrevet med nick over lengre tid. Det er ikke noe jeg orker å risikere selv så derfor jeg skriver jeg mesteparten som anonym. Anonymkode: ee9f2...f31 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. august Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Fordi jeg har sett hvordan enkelte brukere kan starte å forfølge enkeltpersoner her inne som har skrevet med nick over lengre tid. Det er ikke noe jeg orker å risikere selv så derfor jeg skriver jeg mesteparten som anonym. Anonymkode: ee9f2...f31 Ja, det er ganske uheldig. Anonymkode: 53367...15e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. august Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (23 timer siden): Fordi jeg har sett hvordan enkelte brukere kan starte å forfølge enkeltpersoner her inne som har skrevet med nick over lengre tid. Det er ikke noe jeg orker å risikere selv så derfor jeg skriver jeg mesteparten som anonym. Anonymkode: ee9f2...f31 Kan ikke se at det er så mye av slikt nå? Anonymkode: 03415...2a6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. august Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kan ikke se at det er så mye av slikt nå? Anonymkode: 03415...2a6 Det er heldigvis blitt mye bedre enn det var for et par år siden, men jeg velger likevel å være anonym i tilfelle noen skulle få et horn i siden til meg. Anonymkode: ee9f2...f31 0 Siter
Everybody Skrevet 30. august Skrevet 30. august (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er heldigvis blitt mye bedre enn det var for et par år siden, men jeg velger likevel å være anonym i tilfelle noen skulle få et horn i siden til meg. Anonymkode: ee9f2...f31 Hva er så farlig hvis "noen får et horn i siden til deg?" Bare blokk eller ignorer dem? Endret 30. august av Everybody 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 30. august Skrevet 30. august Kan ikke de som klager på anonyme bare poste på åpent med brukernavn da? Isteden for den evige gnålingen om anonyme? 0 Siter
Everybody Skrevet 30. august Skrevet 30. august Det er ganske sjeldent i global sammenheng at man har forum hvor man kan både poste som anonym og med brukernavn. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. august Skrevet 31. august Everybody skrev (9 timer siden): Hva er så farlig hvis "noen får et horn i siden til deg?" Bare blokk eller ignorer dem? Det er ikke farlig, men fryktelig irriterende og ødeleggende for diskusjonen når folk begynner på den måten. Diskusjoner sporer av og blir da mer brukerfokusert enn det innholdet egentlig var ment å være. Du må gjerne mene det er feigt å være anonym. Det er ikke noe jeg klarer å ta meg nær av men jeg viser god folkeskikk og oppfører meg akkurat slik som jeg ville gjort under nick. Anonymkode: ee9f2...f31 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.