AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Hva er grunnen til det? For meg er det redselen for å bli igjenkjent som er hovedgrunnen samt at jeg ikke føler at fordelene med å skrive med brukernavn veier opp for å skrive som anonym. Anonymkode: 53367...15e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Fordi jeg har sett hvordan enkelte brukere kan starte å forfølge enkeltpersoner her inne som har skrevet med nick over lengre tid. Det er ikke noe jeg orker å risikere selv så derfor jeg skriver jeg mesteparten som anonym. Anonymkode: ee9f2...f31 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Fordi jeg har sett hvordan enkelte brukere kan starte å forfølge enkeltpersoner her inne som har skrevet med nick over lengre tid. Det er ikke noe jeg orker å risikere selv så derfor jeg skriver jeg mesteparten som anonym. Anonymkode: ee9f2...f31 Ja, det er ganske uheldig. Anonymkode: 53367...15e 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.