Gå til innhold

Det er vår, det er vår, det er .....


Spirea

Anbefalte innlegg

Og jeg har fått de heeelt store vårfornemmelsene. Jeg er illrød på nesa og om natten drømmer jeg om lyse, flagrende gevanter, lykter i trærne og hageselskap *s*. Det er så inderlig fint når det er ro i sjelen, varme i været og alt bare blir lysere, varmere og bedre for hver eneste dag som går.

Jeg gleder meg sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

...det er så jeg kjenner det i margen!

Ja, du! Det finnes ingen bedre årstid. Når lyset og varmen hinter om "snart sommer" kjenner jeg smilet spre seg i kroppen.

Det er som om humøret er fysisk!

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Og jeg har slåss med dyna i hele natt! Den tar ulike former og kaller seg Psyco, Devil, Red Hot Dildo, Dørvakt, Gatas Skrekk, Rotta osv *PES*

Men vår er det nå likevel da, selv om det akkurat i dag blåser stikker og strå utafor her.

Og 6 mai begynner vårens vakreste eventyr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du sjekke hotmailen din.

Lest, forstått, *tenker*. Er ikke sikker på om jeg vet bedre..... Kommer tilbake en gang etter husmortrimmen :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest (ikke undertegnet)

Lest, forstått, *tenker*. Er ikke sikker på om jeg vet bedre..... Kommer tilbake en gang etter husmortrimmen :o)

Bra du forsto. Tenk så det knaker da :o)

Jeg er nemlig ferdigtenkt og er like langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, jeg kjenner det, i dag kom knallvarmen, sommerklærne er blitt for trange igjen som de blir hver vinter *hyl* :-(

Men jeg fikk da kommet i gang med trim igjen i dag, så nå håper jeg på å *krympe* litt! *S*

Håper det går bra med deg! :-)

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er så deilig!!!! I går gikk jeg en liten tur i vårsola og ble bittelitt svett på ryggen! :-)

Og snart er det sommer!!!!!!!!!!!

Og i kveld skal jeg se på Fat People - - tror det var i dag det gikk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, se :-)

Ro i sjelen, ja ....men i kroppen ?

Forøvrig er det godt regn nå. Jeg har gjøslet plener og til helga skal jeg så squasj i veksthuset igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen skam å være vårkåt!

Hvordan går det på gamleheimen? :)

På gamleheimen er alt vel lille venn. Sola lyser i bakken og rullatoren står nysmurt og vårkåt i hellinga mens det smelter liflig rundt gummihjula.

Vi har grøt til middag klokka 12.00 idag og så er det bingo klokka 18.00 Vi strikker dorullvarmere med giktbrudne fingre og er ved godt mot. For vi vet at et sted langt der ute, et sted mellom glassburet og Hunters pub, er det en bitteliten kar som tenker på oss her på hjemmet. Han har sluttet å smøre rullatorer og sågar sluttet å skrive oppmuntrende meldinger til de gamle på eget initiativ. Men vi vet han tenker på oss. Smågutter har så meget å bestille når det er vår. Han tenker på oss og det gleder oss hver kveld klokken 19.00 når vi går til sengs med en nock-out-pille.... han tenker på oss... *glitre*

Takk lille venn, det går så fint så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, se :-)

Ro i sjelen, ja ....men i kroppen ?

Forøvrig er det godt regn nå. Jeg har gjøslet plener og til helga skal jeg så squasj i veksthuset igjen.

Squash? *drømme* ;o)

Jeg har roser jeg... fem nye, vakre roser i gule og gylne nyanser.... også har jeg tenkt meg litt purre og noen bringebær og.... Det er godt å ha en jordflekk å dyrke litt i.

Det beste ligger foran oss nå Carpemin, bare å ta for seg å nyte.

Har du startet uteliggersesongen ennå? *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...