Gå til innhold

Hvordan kan dere mislike Trump?

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva
Skrevet

Jeg så at medisin mot autisme er høyt prioritert hos han. Dette må da være bra!

Nå blir vi kanskje kvitt faenskapet.

Videoannonse
Annonse
Worriesome Plenty 2
Skrevet

Jeg misliker han for hans støtte til Israelske ekstremister. Jeg misliker han for å ha stoppet masse nødhjelp til Afrika.

Ellers har jeg ikke noe mot han. Men de to tingene er ganske drøye.

UtakknemligDiva
Skrevet
Worriesome Plenty 2 skrev (11 minutter siden):

Jeg misliker han for hans støtte til Israelske ekstremister. Jeg misliker han for å ha stoppet masse nødhjelp til Afrika.

Ellers har jeg ikke noe mot han. Men de to tingene er ganske drøye.

Hvorfor skal Israel ha støtte? 
Var nødhjelp til afrika så effektiv? Gikk noe av dette dit det skulle?

Worriesome Plenty 2
Skrevet
UtakknemligDiva skrev (1 time siden):

Hvorfor skal Israel ha støtte? 
Var nødhjelp til afrika så effektiv? Gikk noe av dette dit det skulle?

Hvordan tolker du det jeg skrev til at jeg synes Israel skal ha støtte?

Det regnes med at det blir ett stort antall døde pga usa sin nødhjelpspolitikk ja. 

Skrevet

De dras i gang et stort forskningsprosjekt for å finne årsaken til økningen. Det virker som om forskningen i USA holder på å bli veldig politisert dessverre.

Uansett: Det er jo spennende om de faktisk finner noe.

Skrevet

Ja, spennende om de faktisk finner noe. Hvis de gjør det kanskje det åpner veien for å finne ut av andre "mystiske" lidelser også. Kanskje finnes det til og med fullstendig helbredelse, og ikke bare symptomlindring (selv om jeg egentlig tror det er utopisk). 

Ellers misliker jeg fyren for mye. Jeg synes blant annet at han har en ufordragelig framtoning, der han hever seg selv opp mens han rakker ned på andre i stor skala med forferdelige ord og beskrivelser. Skulle ikke tro han var kristen (som han påstår at han er), sånn som han holder på. Det virker som han rangerer folks verdi, og det er vel ikke akkurat kristent. 

AnonymBruker
Skrevet
UtakknemligDiva skrev (10 timer siden):

Du må også huske de andre aspektene rundt dette da i forhold til hvor trolig det er. Helseministeren hans mener jo at autisme er pga vaksiner og derfor burde de fjerne autisme ved å ikke vaksinere lengre. 

Dette er også personen som sa at autister aldri vil ha jobb, de vil aldri betale skatt, aldri kunne skrive ett dikt, de vil aldri kunne spille sport og mange av de vil aldri kunne gå på do alene. 

Og Trump støtter han. 

Anonymkode: fd3e5...19c

Skrevet (endret)
UtakknemligDiva skrev (10 timer siden):

Fordi én (eller fem) bra ting, ikke kan viske ut alt det gærne den mannen holder på meg!

Hitler var vegetarianer, gjør det han da til en bra person?

Endret av Lady HM
AnonymBruker
Skrevet

Snur spørsmålet: Hvordan kan du like Trump?

Anonymkode: 9c697...80f

Skrevet
UtakknemligDiva skrev (På 1.9.2025 den 1.10):

Når dette kommer fra mannen som foreslo at man skulle innta desinfeksjonsmidler for å kvitte seg med Covid, så ville jeg ikke hatt for høye håp.

Til det du spør om:

Jeg misliker Trump på grunn av kompetansen hans, eller rettere sagt mangelen på den. Han kan mindre om å styre et land enn Trygve Slagsvold Vedum kunne om å være finansminister. Han bare raller og babler i vei om det som faller han inn, være seg om det er et komplekst fagområde eller seertall på TV-programmer. 

I tillegg misliker jeg sterkt den halvparten av USA som faktisk stemte på han. Republikanere framstår som mindre begavede, navlebeskuende tullinger som overhode ikke ser at USA er en del av verden og ikke det eneste landet i verden.

Skrevet
ISW skrev (6 minutter siden):

Når dette kommer fra mannen som foreslo at man skulle innta desinfeksjonsmidler for å kvitte seg med Covid, så ville jeg ikke hatt for høye håp.

Til det du spør om:

Jeg misliker Trump på grunn av kompetansen hans, eller rettere sagt mangelen på den. Han kan mindre om å styre et land enn Trygve Slagsvold Vedum kunne om å være finansminister. Han bare raller og babler i vei om det som faller han inn, være seg om det er et komplekst fagområde eller seertall på TV-programmer. 

I tillegg misliker jeg sterkt den halvparten av USA som faktisk stemte på han. Republikanere framstår som mindre begavede, navlebeskuende tullinger som overhode ikke ser at USA er en del av verden og ikke det eneste landet i verden.

Enig i mye av det du skriver, men siste avsnitt synes jeg er litt fordomsfullt. Republikanere er ingen ensartet gruppe, selv om mange i Norge liker å tro det og de norske avisene gjerne omtaler dem slik. Det finnes (selvsagt) smarte og reflekterte republikanere, men neppe i kretsen rundt Trump, hvor alle forguder sin leder og følger ham lojalt i ett og alt.

Skrevet
Ekstra skrev (Akkurat nå):

Enig i mye av det du skriver, men siste avsnitt synes jeg er litt fordomsfullt. Republikanere er ingen ensartet gruppe, selv om mange i Norge liker å tro det og de norske avisene gjerne omtaler dem slik. Det finnes (selvsagt) smarte og reflekterte republikanere, men neppe i kretsen rundt Trump, hvor alle forguder sin leder og følger ham lojalt i ett og alt.

Unnskyld. Det jeg mente var MAGA-republikanere.

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, Ekstra said:

Jeg tror vi har nådd toppen av dumskap i det republikanske partiet.

AnonymBruker
Skrevet
ISW skrev (1 time siden):

Den, og "good people on both sides" etter en nazi marsj, er to fakta om Trump, som heldigvis ikke er sanne.

Greit at du ikke tror på meg, jeg er et anonymt forumtroll, men spør AI. AI bekrefter dette.

Så med mindre både jeg, og verdens AI, konspirerer for å lure deg, har mainstream medier lurt deg, til å tro på usannheter.

Lykke til.

Anonymkode: b1901...93c

UtakknemligDiva
Skrevet
ISW skrev (6 timer siden):

De fleste skjønte nok at han bare gjorde narr av opplegget. Hele opplegget rundt covid var tåpelig og bortkastet.

Viruset skulle være så smittsomt at vi ikke så mye som skulle ta på noe noen andre skulle ta på. Holde 1 meter avstand. 1 sete per rad på bussen, MEN alle skulle skvises sammen når vi skulle gå av, fordi «ingen avstigning foran», nei da var det ikke så farlig med 1 meters regelen.

Og så var det slutt på lockdown, og da skulle alle samles og gi hverandre klemmer. Viruset var på mystisk vis borte sånn plutselig altså. 

Du kunne være ute i offentligheten, kjøpesentere og alt sånt så lenge du ikke hadde symptomer. Men ble du smittet så merket du ikke noe før 5 dager etter. Altså du smittet andre de 5 dagene der du beveget deg i full offentlighet. 

Dessuten er det fint med noen som kan gjøre det litt mer morsomt. Ikke disse kjedelige politisk korrekte folka som bare sier, men ikke handler.

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, UtakknemligDiva said:

Dessuten er det fint med noen som kan gjøre det litt mer morsomt. Ikke disse kjedelige politisk korrekte folka som bare sier, men ikke handler.

Hva syntes du om politikken Trump fører?

Skrevet
UtakknemligDiva skrev (På 1.9.2025 den 1.10):

Jeg har også lagt merke til at du er mye misfornøyd og kritisk (jf den andre tråden om kommersielle flyselskaps forretningsmodell), og når du endelig skal være entusiastisk og fornøyd for noe(n) så er det Trump?

Haha, jeg må nesten le - vi oppfatter sannelig verden ulikt du og jeg :)  

Skrevet

Altså... jeg faller av bare pga. den overskriften - "Hvordan kan dere mislike Trump?" Jeg skjønner ikke at det går an å ikke mislike han.

UtakknemligDiva
Skrevet
Kayia skrev (4 timer siden):

Jeg har også lagt merke til at du er mye misfornøyd og kritisk (jf den andre tråden om kommersielle flyselskaps forretningsmodell), og når du endelig skal være entusiastisk og fornøyd for noe(n) så er det Trump?

Haha, jeg må nesten le - vi oppfatter sannelig verden ulikt du og jeg :)  

Jeg har jo lurt på om jeg kommer fra helvete noen ganger

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...