Gå til innhold

Nå er det ikke lenge før


Solsikke

Anbefalte innlegg

jeg skal møte Lillelurven:o)

*Løper i dusjen*

gleder meg kjempe masse:o) Bare jeg finner henne da. For jeg aner ikke hvordan hun ser ut*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

...for du finnes jo ikke! :-) Det har jeg jo selv sett, -du ER Nosferatu du! *S*

ja det er sant...jeg finnes jo ikke. Og jeg er helt klart Nosferatau eller hvordan det nå skrives*s*

Denne gang har vi vært smarte skjønner du*s* Smartere enn jeg og du og den forbaska solsikka. Vi har utstyrt oss med mobiltelefoner og nummrene til disse*s*

Har akkurat snakket med Lillelurven, flyet var blitt forsinket. Så det tar en stund før jeg får treffe henne:( Hun er i Bodø nå men måtte først gjøre ferdig sykehusbesøket. Men gleder meg ja:o)

Og du flisa, vi skal treffes etterhvert jeg og du også*s* Da også med mobiltelefoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er sant...jeg finnes jo ikke. Og jeg er helt klart Nosferatau eller hvordan det nå skrives*s*

Denne gang har vi vært smarte skjønner du*s* Smartere enn jeg og du og den forbaska solsikka. Vi har utstyrt oss med mobiltelefoner og nummrene til disse*s*

Har akkurat snakket med Lillelurven, flyet var blitt forsinket. Så det tar en stund før jeg får treffe henne:( Hun er i Bodø nå men måtte først gjøre ferdig sykehusbesøket. Men gleder meg ja:o)

Og du flisa, vi skal treffes etterhvert jeg og du også*s* Da også med mobiltelefoner.

Det morsomme er jo at vi HADDE tlf, men ikke noe nummer! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det morsomme er jo at vi HADDE tlf, men ikke noe nummer! :-)

Ja skjønner ikke hva vi tenkte på egentlig:o) Husker jeg vurderte å gå i resepsjonen der og få deg ropt opp. Men jeg ante jo ikke etternavnet....bare fornavnet og nicket. Kunne jo ikke få dem til å rope: kan flisa komme til informasjonen heller da:o) Men jeg angrer faktisk på at jeg ikke gjorde det*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja skjønner ikke hva vi tenkte på egentlig:o) Husker jeg vurderte å gå i resepsjonen der og få deg ropt opp. Men jeg ante jo ikke etternavnet....bare fornavnet og nicket. Kunne jo ikke få dem til å rope: kan flisa komme til informasjonen heller da:o) Men jeg angrer faktisk på at jeg ikke gjorde det*s*

Samme her - jeg husket bare etternavnet til gubben din! hehe - angrer også på at jeg ikke bare ropte opp "solsikke". Men med tanke på at det bare var EN dør som man kunne passere, og jeg STOD der, - ENDA klarte vi å unngå hverandre! rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme her - jeg husket bare etternavnet til gubben din! hehe - angrer også på at jeg ikke bare ropte opp "solsikke". Men med tanke på at det bare var EN dør som man kunne passere, og jeg STOD der, - ENDA klarte vi å unngå hverandre! rart.

Utrolig rart. Og veldig irriterende. Og om du hadde ropt opp etternavnet til gubben min spørs det om jeg hadde reagert*s* Men vi skal helt klart ta det igjen:o)

Gubben har reist så mye det siste året at jeg har en i hvertfall en lang weekend til gode. Finner jeg noen å reise sammen med reiser jeg til Oslo i sommer:o) Har ikke så veldig lyst å reise alene....så jeg får lokke litt på Lillelurven kanskje*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...for du finnes jo ikke! :-) Det har jeg jo selv sett, -du ER Nosferatu du! *S*

*giiisp*

De hadde rett, de hadde rett!!!

*hopper opp og ned og peker på nos/solsikke/flisa/halve dol*

Det er bare meg og en til her!!!!

*paranoid*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...