Fru2020 Skrevet 1. september Skrevet 1. september Jeg skal lage en høstspilleliste. Har dere noen tips til låter jeg bør ta med? 0 Siter
laban Skrevet 1. september Skrevet 1. september Fields of Gold (av Sting, men gjerne Eva Cassidys versjon) 0 Siter
morsan Skrevet 2. september Skrevet 2. september Eva Cassidy har også en flott versjon av Autumn leaves. Jeg vet ikke hvor viktig selve høsttemaet er i listen du skal lage, men en klassiker er jo En sommer er over, med Kirsti Sparboe! 😅 Ellers har Odd Børretzen en Høstsang, men den handler nok mer om menneskelig høst enn årstiden. Hvis du liker viser, kan du jo ta med Höstvisa. Selv foretrekker jeg den med Barbara Helsingius, men Hanne Krogh har en versjon på norsk om du foretrekker det. Jeg synes også Trubbel er nydelig (Nu lyser ängarna..) - om kontrasten sommer vs høst både årstider og i sinnet. Finest er den med Monica Zetterlund, synes jeg. Hvis du er mer ute etter pop&rock, kan det for eksempel være November Rain med Guns n’Roses, September med Earth, Wind & Fire, California dreamin m Mamas and papas. 0 Siter
Fru2020 Skrevet 2. september Forfatter Skrevet 2. september Tusen takk for gode forslag😊 @labanog @morsan Eva Cassidy er et must om høsten. Startet dagen i går med å lytte på henne🍂🍁🍂 2 Siter
Fru2020 Skrevet 2. september Forfatter Skrevet 2. september Grendel skrev (4 timer siden): Tusen takk😊 Har aldri hørt etter teksten på kathys song, men den passet jo veldig godt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.