AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Er det ok å ta med notater i timen med det man vil snakke om på enten mobil eller papir? Anonymkode: f989d...622 0 Siter
psykedeliker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det ok å ta med notater i timen med det man vil snakke om på enten mobil eller papir? Hvorfor skulle det ikke være ok? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden psykedeliker skrev (Akkurat nå): Hvorfor skulle det ikke være ok? Vet ikke egentlig, spør bare fordi jeg er redd for å gjøre noe feil. Anonymkode: f989d...622 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er det ok å ta med notater i timen med det man vil snakke om på enten mobil eller papir? Anonymkode: f989d...622 Må du ha andres godkjenning for å ta med noen papirer? Anonymkode: e85a6...551 0 Siter
psykedeliker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vet ikke egentlig, spør bare fordi jeg er redd for å gjøre noe feil. Hvis det er en del av problemstillingen din bør du ta det opp med behandler i første time. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26 minutter siden Skrevet 26 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Må du ha andres godkjenning for å ta med noen papirer? Anonymkode: e85a6...551 Ja, som sagt er jeg redd for å gjøre noe feil så. Anonymkode: f989d...622 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.