AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Oppfatter som at dagens politikkere har den holdningen å gi mest mulig penger ut av landet vårt. Som går til korrupte land og ledere, kun for å vise seg utad i verden. Er det noe annet land som gir så mange milliarder ut som Norge? Hadde de politiske gitt mindre ut av landet og heller brukt mer penger på befolkningen vår, ja for hele landet og velstanden vår. For stadig hører vi at Norge har ikke råd til medisiner, råd til behandlinger, til syke og fattige. Pensjonistene som lever under EU fattigdomsgrense er en stor skam. Er ikke dagens politikkere tjenere for Norge og Nordmenn? Sosialkontoret for hele verden kan ikke Norge fortsette å være. Landet vårt blir bygd ned år for år, noe må gjøres for å stoppe dette. Anonymkode: eb3b3...e4a 0 Siter
psykedeliker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Landet vårt blir bygd ned år for år, noe må gjøres for å stoppe dette. Hva bidrar du med selv? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Og hvem side er det best å stemme på for å få rettet opp i dette? Anonymkode: 6b9ed...e40 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden psykedeliker skrev (4 minutter siden): Hva bidrar du med selv? Jeg er ikke politikker. Jeg jobber og hva bidrar du selv med? Anonymkode: eb3b3...e4a 0 Siter
psykedeliker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg jobber og hva bidrar du selv med? Jeg følger manus. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.