emilie321 Skrevet 5. september Skrevet 5. september Hørte på radioen i dag at en jeger i et jaktlag hadde skutt 3 sauer og et lam i den tro at det var hjort. Det står også på tv2 nyhetene. Hvordan det er mulig? 0 Siter
Drømmeautomat Skrevet 5. september Skrevet 5. september Det er ikke vanskelig å bestå en jegerprøve. De aller fleste vil klare det om de ønsker. 1 Siter
emilie321 Skrevet 5. september Forfatter Skrevet 5. september Drømmeautomat skrev (34 minutter siden): Det er ikke vanskelig å bestå en jegerprøve. De aller fleste vil klare det om de ønsker. Men ville det ikke være normalt å se forskjell på en sau og en hjort? Og så gjøre det 4 ganger? 0 Siter
ISW Skrevet 5. september Skrevet 5. september emilie321 skrev (4 timer siden): Hørte på radioen i dag at en jeger i et jaktlag hadde skutt 3 sauer og et lam i den tro at det var hjort. Det står også på tv2 nyhetene. Hvordan det er mulig? Mistenker at det ikke er promillegrense for å gå på jakt. En gang mener jeg at et jaktlag ikke så forskjell på en traktor og en elg. Jeg unngår skogen om høsten… 1 Siter
emilie321 Skrevet 5. september Forfatter Skrevet 5. september ISW skrev (7 minutter siden): Mistenker at det ikke er promillegrense for å gå på jakt. En gang mener jeg at et jaktlag ikke så forskjell på en traktor og en elg. Jeg unngår skogen om høsten… Hihihihi.... ja, og det gjør du tydeligvis klokt i🤭 0 Siter
Fionys Skrevet 5. september Skrevet 5. september Ja driver med rypejakt. Enten promille eller halvmørkt. 0 Siter
emilie321 Skrevet 6. september Forfatter Skrevet 6. september Fionys skrev (2 timer siden): Ja driver med rypejakt. Enten promille eller halvmørkt. Ja, det må jo være noe sånt, men selv når det er halvmørkt så burde en vel se forskjell på størrelsen? Det må jo være ganske uansvarlig å jakte på et tidspunkt hvor en ser så dårlig. 1 Siter
Osten Skrevet 6. september Skrevet 6. september emilie321 skrev (10 timer siden): Ja, det må jo være noe sånt, men selv når det er halvmørkt så burde en vel se forskjell på størrelsen? Det må jo være ganske uansvarlig å jakte på et tidspunkt hvor en ser så dårlig. Sånn som jeg har sett og opplevd mannfolk (stort sett) på jakt, så er drikkinga like viktig som selve jakten 1 Siter
nachnoo Skrevet 7. september Skrevet 7. september Også blant jegere er det noen som er ytterst på Gausskurven og heller burde vært omgitt av høye vegger. 0 Siter
Grendel Skrevet 7. september Skrevet 7. september ISW skrev (På 5.9.2025 den 22.09): Mistenker at det ikke er promillegrense for å gå på jakt. En gang mener jeg at et jaktlag ikke så forskjell på en traktor og en elg. Jeg unngår skogen om høsten… Det er visst vanlig å skyte forhøstere. Profilen ligner litt på et dyr, og da gjelder det å være rask på avtrekkeren. 3 Siter
morsan Skrevet 7. september Skrevet 7. september Grendel skrev (1 time siden): Det er visst vanlig å skyte forhøstere. Profilen ligner litt på et dyr, og da gjelder det å være rask på avtrekkeren. Ligner på Nessie, jo! 3 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.