Gå til innhold

Hvem tror du vinner valget?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg stemmer alltid for høyresiden, men i år tror jeg faktisk venstresiden vinner. Og at det blir mye år med Støre :( Jeg trur det var veldig strategisk å sette ned barnehagepriser og sfo rett før valget. Og så har renten vørt stabil nå, alt dette for fri til velgerne. 

Hvem tror du vinner valget og blir vår nye statsminister??

Anonymkode: fd851...68e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en «god» følelse av at venstresiden vinner og Støre blir statsminister.

AnonymBruker
Skrevet

Med denne saueflokken blir det sikkert rødt igjen.. og disse formerer seg og det fortsetter.. det er ingen fremtid

Anonymkode: f2c25...f8f

Skrevet

Jeg regner med at det blir venstresiden.

Det kan komme et valgskred til fordel for høyresiden fordi jeg mistenker at de er mest engasjert og faktisk stemmer. Litt som Trump 2016 uten sammenligning forøvrig.

Skrevet

Jeg tror det blir jevnere enn meningsmålingene har vist.

For øvrig ingen kommentar.

Skrevet
Dorthe skrev (12 timer siden):

Jeg har en «god» følelse av at venstresiden vinner og Støre blir statsminister.

Håper du har rett, men frykter for at FrP kan ende opp i regjering 

AnonymBruker
Skrevet
morsan skrev (24 minutter siden):

Eksakt hva er det du vil at FRP ikke skal få innflytelse over i en regjering?

Anonymkode: 714bb...ca2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Eksakt hva er det du vil at FRP ikke skal få innflytelse over i en regjering?

Anonymkode: 714bb...ca2

Det lurer jeg også på. Folk som ønsker Støre i fire år til, må jo være veldig fornøyd med sånn vi har det nå, med eldre som er kasteballer i helsevesenet og skyhøye priser på det meste, pluss enorm innvandring/familiegjenforening som aldri tar slutt. 

Anonymkode: 25c11...c07

AnonymBruker
Skrevet
Grendel skrev (4 timer siden):

Jeg regner med at det blir venstresiden.

Det kan komme et valgskred til fordel for høyresiden fordi jeg mistenker at de er mest engasjert og faktisk stemmer. Litt som Trump 2016 uten sammenligning forøvrig.

Og akkurat hvorfor høyresiden skal være mer engasjert er jo en interessant antakelse.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.9.2025 den 12.45):

Og akkurat hvorfor høyresiden skal være mer engasjert er jo en interessant antakelse.

Det er bare et inntrykk jeg har fra sosiale medier, blant venner etc. Før har venstreorienterte hatt sterkest meninger (bortsett fra en liten gruppe mørkeblå). Mulig jeg tar helt feil.

Jeg tviler jeg på om det er nok til å få ny regjering, men vi får se.

Skrevet
morsan skrev (På 6.9.2025 den 12.13):

Hvis de borgerlige vinner, så vil antagelig Erna bli statsminister.  Men hva med Listhaug som finansminister, skrekk og gru 🤬

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.9.2025 den 12.43):

Det lurer jeg også på. Folk som ønsker Støre i fire år til, må jo være veldig fornøyd med sånn vi har det nå, med eldre som er kasteballer i helsevesenet og skyhøye priser på det meste, pluss enorm innvandring/familiegjenforening som aldri tar slutt. 

Hva er det frp kan bidra med til å gjøre helsevesen med mer bedre?

Anonymkode: a551d...4d6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Hva er det frp kan bidra med til å gjøre helsevesen med mer bedre?

Anonymkode: a551d...4d6

Bl.a sørge for at det offentlige bruker ledig tid hos private aktører i helsevesenet. Pluss gjeninnføre refusjonsordning hos kiropraktor bl.a.

Skrevet
2 hours ago, Dorthe said:

Men hva med Listhaug som finansminister, skrekk og gru 🤬

Det samme sa folk da Kristin Halvorsen skulle bli finansminister. Det gikk helt fint.

Skrevet
slabbedask skrev (37 minutter siden):

Det samme sa folk da Kristin Halvorsen skulle bli finansminister. Det gikk helt fint.

Akkurat det hadde jeg tenkt å skrive også 😉

Finansministrene har (heldigvis) et tydelig statsbudsjett de må forholde seg til.

UtakknemligDiva
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.9.2025 den 12.43):

Misunnelsespartiet. Det er disse som ligger dårlig an til å oppnå noe i livet, og vil at andre ikke skal klare seg mye bedre. 

AnonymBruker
Skrevet

jaja, 4 nye år med å sende landet i dass. Vi får treffes om 4 år og se hva folk mener om sitt valg.... Klimaet vant, men nordmenn neppe..

Anonymkode: 603ad...de3

UtakknemligDiva
Skrevet
cilie skrev (1 time siden):

Det blir veldig spennende!

Nja, så treigt og lite spennende mye i livet er, fortsetter det nok som før. Nordmenn: sånn har vi hatt det, sånn har vi det og sånn skal vi fortsette å ha det. Samme regjering, samme interiør og klær som alle andre (grått og beige) og samme livsstil. 

Skrevet
6 minutes ago, UtakknemligDiva said:

Nja, så treigt og lite spennende mye i livet er, fortsetter det nok som før. Nordmenn: sånn har vi hatt det, sånn har vi det og sånn skal vi fortsette å ha det. Samme regjering, samme interiør og klær som alle andre (grått og beige) og samme livsstil. 

Ingen nekter deg å leve ditt liv slik du ønsker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...