Gå til innhold

A-preparat til utlandet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tatt med før og det har aldri blitt kontrollert. Legen skrev en gang at det holder at jeg har de i oroginalforpakningen. De første gangene fikk jeg et papir der legen skriver at jeg bruker medisinene, men det kostet meg 350kr å få bare det papiret! Apoteket kan vist skrive Schengen attest gratis.

Nå sist så fornyet jeg resept og spurte legen om det holder med at jeg bare var de i originalpakken med reseptlappen.

Han svarte ikke, bare fornyet resept så jeg har nok. 
Nå er jeg langt borte fra hjemme og passet ligger hjemme. Står vist at du må ha pass for å få Schengen attesten! 
Så da får jeg ikke ordnet det her nå da..

Skal til et EU land. 

Anonymkode: cc523...4ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor har jeg ikke blitt kontrollert? Det er veldig bortkastet å betale 350 for bare et skriv der legen skriver at det tilhører meg, hvis det holder at det står navnet mitt på pakken. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Ja det er noen skjemaer. 

Men jeg får ikke redigert de. 

Jeg har aldri fått dette før. Legen har bare skrevet på pc «Xxxx bruker» og sin underskrift.. 

Men hvorfor skrev han at det holder med pakkene med reseptlappen hvis dette er så viktig? Irriterende med alt mulig styr sånn.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja det er noen skjemaer. 

Men jeg får ikke redigert de. 

Jeg har aldri fått dette før. Legen har bare skrevet på pc «Xxxx bruker» og sin underskrift.. 

Men hvorfor skrev han at det holder med pakkene med reseptlappen hvis dette er så viktig? Irriterende med alt mulig styr sånn.

Du bare lagrer de og redigerer i dokumentet, trykker på menylinjen øverst der det står en A for tekst og så fyller du inn. lagrer og skriver ut. Ferdig.

Anonymkode: 57ec2...f8b

UtakknemligDiva
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.9.2025 den 12.36):

Du bare lagrer de og redigerer i dokumentet, trykker på menylinjen øverst der det står en A for tekst og så fyller du inn. lagrer og skriver ut. Ferdig.

Anonymkode: 57ec2...f8b

Hvorfor i h**** gjøres det så stort nummer ut av dette hvis det er så lett å fake? kan ikke være så nøye

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...