Gå til innhold

Hvorfor… bare hvlrfor

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva
Skrevet

Billigste flybilletten inkluderer kun en personlig eiendel. 

Lowfare+ inkluderer håndbagasje OG innsjekket bagasje. 

Hva er vitsen? hvorfor ikke heller ha en billett for håndbagasje, og en for bare innsjekket? og en for begge?

Det er faktisk billigere å etterkjøpe innsjekket bagasje, enn å kjøpe lowfare+

Videoannonse
Annonse
psykedeliker
Skrevet

Hvorfor spør du ikke bare flyselskapet om dette, hvis det er så viktig for deg?

Skrevet

Jeg lurer på hvorfor du er så sint på alt? Alle tråder du starter handler om at du er sint på noe. Vet du hva sinnet ditt kommer av?

UtakknemligDiva
Skrevet
Vhanja skrev (3 timer siden):

Jeg lurer på hvorfor du er så sint på alt? Alle tråder du starter handler om at du er sint på noe. Vet du hva sinnet ditt kommer av?

Ikke nå. Det har blitt verre i voksen alder. Startet for fult i 2019.

Nei det er at jeg føler at ingenting er til å stole på. Regler er ulogiske og jeg føler man må lese 1000 sider for å finne ut om ting. 

Stoler heller ikke på myndighetene.

Hørte ganske nylig at man kan miste førerkortet ved å sitte på med noen som kjører i promille. hvordan i helvete vet vi alltid om den vi sitter på med kjører med promille? Har vi festet sammen så vet man, men om man skal sitte på med noen… man må være paranoid for alt! 

I fjor så ble jeg syk før en reise, men var dum nok til å benytte meg av norwegian sin reiseforsikring. De refunderte langt under halve utgiften! Og så reklamerer de med at de dekker utgiftene dine om du bruker kortet! Her og må også man tydeligvis lese milelange sider. 

Jeg stoler av sånne grunner ikke på noe info! 

Legen min informerer heller ikke særlig om regler for medbringing av medisin til utlandet. Har aldri havnet i trøbbel men jeg vet ikke om dette skyldes folka jeg møter på eller noe annet. Mens det står at man kan få bot om man ikke har schengen attest. Jeg har aldri hatt det, men et skriv fra legen jeg betalte 350kr for. Apoteket kan gi gratis. Jeg er ikke interessert i å betale bot for å ha med meg noe nødvendig som er til meg selv. 

Skrevet
Vhanja skrev (3 timer siden):

Er hun sint, eller bare … hm… utakknemlig? *drumroll* 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...