Gå til innhold

Når er han interessert?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter flere bom med dating så har jeg mistet lyst og mot. Så dukket det opp en spesiell en, en sykepleier. Jeg er overhodet ikke det men jobbet mye på sykehjem og min faste jonn er noe helt annet. 

Vi møttes idag og han ville bare bli værende med meg. Han var varm og god. (Desverre opplevd mye svik og vondt når det gjelder menn.)

Imorgen ville han møtes igjen. Kan jeg tro å stole på magefølelsen? Hva tenker dere? 

Anonymkode: 76e10...939

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jobb med å senke forventingene dine litt. Ikke tenk at du skal gifte deg med fyren. Nyt hyggelige dater og kos deg.

Anonymkode: 8360e...63c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jobb med å senke forventingene dine litt. Ikke tenk at du skal gifte deg med fyren. Nyt hyggelige dater og kos deg.

Anonymkode: 8360e...63c

Okei, takk. Jeg er bare alltid veldig ivrig når det kommer til en jeg liker godt, som i dette tilfellet🙈. Jeg sa til meg selv for bare ett par uker siden at de var heldige de damene som hadde mannen sin som jobbet i helse. Alltid likt omsorgsfulle menn. 

Anonymkode: 76e10...939

AnonymBruker
Skrevet

At han vil være med deg lenge og møte deg igjen allerede i morgen betyr at han er interessert i deg. Ja, du kan stole på magefølelsen. 

Anonymkode: 1d424...f70

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Kan jeg tro å stole på magefølelsen?

Det er din magefølelse, så det kan du bare vite selv.

AnonymBruker
Skrevet

Deg igjen. 

Anonymkode: 5067a...89b

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Deg igjen. 

Anonymkode: 5067a...89b

Hvordan da ? Jobber du her og får opp navnet eller? Ja jeg har skrevet før 😅 om det var rart? 

Skrevet

Skrev med mitt nick så slipper du å analysere anonym kode. Jeg forstår ikke folk som klarer å følge med på de forskjellige trådene og koble sammen personen? Det er litt skremmende. 

Men ja det er meg igjen hvem enn du sikter etter 🙄😬

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...