Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som vet, dere vet. 

Jeg har merket endel der jeg har bodd opp igjennom av mine 35år. (Heldigvis ikke mye ondt) 

Sender med en video og føkg med på slutten. Mener dette ikke er støv. 

Anonymkode: 509d9...f12

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det der er en orb ja. Men tror ikke orber er farlige, bare ubehagelig å være vitne til. 

Anonymkode: 38b5a...f16

AnonymBruker
Skrevet

Støv.

Anonymkode: 8dea8...483

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det der er en orb ja. Men tror ikke orber er farlige, bare ubehagelig å være vitne til. 

Anonymkode: 38b5a...f16

Ja det var litt ubehagelig.  Har fanget det opp kun én gang før, sånn tydelig. Mange ganger er det bare støv. 

Men hvorfor fikk jeg ette igår ? Hva ville orben? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men hvorfor fikk jeg ette igår ? Hva ville orben? 

Det er sånn kameraer virker, det er ikke noe "supernatural", støv/andre ting foran linsa forvrir bildet. Ta det med ro.

Anonymkode: bd507...229

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Støv.

Anonymkode: 8dea8...483

Hvis du ser til venstre før orden viser seg så forflytter den seg. Støv ville gått i vanlig bane. Støv er heller ikke så tydelig som ei kule

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er sånn kameraer virker, det er ikke noe "supernatural", støv/andre ting foran linsa forvrir bildet. Ta det med ro.

Anonymkode: bd507...229

Har du ikke sett den er grønn og liten og er ned i hjørnet? Den som følger linsen, jeg forstår hva du tenker. Denne kommer jo plutselig? Føler ikke dette er "supernatural" overhodet 

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Støv er heller ikke så tydelig som ei kule

Lysrefleksjonen fra et punkt gjennom en linse viser seg som en kule. Prøv med et pinhole kamera isteden og se om du får samme resultat.

AnonymBruker
Skrevet
psykedeliker skrev (6 minutter siden):

Lysrefleksjonen fra et punkt gjennom en linse viser seg som en kule. Prøv med et pinhole kamera isteden og se om du får samme resultat.

Okei, jeg nekter ikke. Fanget en annen gang en orb, virkelig orb. Den virket i alle vinkler. Det gjør ikke linsen ☺️

AnonymBruker
Skrevet

Skulle stå vinklet

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...