AnonymBruker Skrevet 6. september Skrevet 6. september Dere som vet, dere vet. Jeg har merket endel der jeg har bodd opp igjennom av mine 35år. (Heldigvis ikke mye ondt) Sender med en video og føkg med på slutten. Mener dette ikke er støv. Snapchat-2085167299.mp4 Anonymkode: 509d9...f12 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. september Skrevet 6. september Det der er en orb ja. Men tror ikke orber er farlige, bare ubehagelig å være vitne til. Anonymkode: 38b5a...f16 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. september Skrevet 6. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det der er en orb ja. Men tror ikke orber er farlige, bare ubehagelig å være vitne til. Anonymkode: 38b5a...f16 Ja det var litt ubehagelig. Har fanget det opp kun én gang før, sånn tydelig. Mange ganger er det bare støv. Men hvorfor fikk jeg ette igår ? Hva ville orben? Anonymkode: 509d9...f12 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. september Skrevet 6. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men hvorfor fikk jeg ette igår ? Hva ville orben? Anonymkode: 509d9...f12 Det er sånn kameraer virker, det er ikke noe "supernatural", støv/andre ting foran linsa forvrir bildet. Ta det med ro. Anonymkode: bd507...229 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. september Skrevet 6. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Støv. Anonymkode: 8dea8...483 Hvis du ser til venstre før orden viser seg så forflytter den seg. Støv ville gått i vanlig bane. Støv er heller ikke så tydelig som ei kule Anonymkode: 509d9...f12 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. september Skrevet 6. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er sånn kameraer virker, det er ikke noe "supernatural", støv/andre ting foran linsa forvrir bildet. Ta det med ro. Anonymkode: bd507...229 Har du ikke sett den er grønn og liten og er ned i hjørnet? Den som følger linsen, jeg forstår hva du tenker. Denne kommer jo plutselig? Føler ikke dette er "supernatural" overhodet Anonymkode: 509d9...f12 0 Siter
psykedeliker Skrevet 6. september Skrevet 6. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Støv er heller ikke så tydelig som ei kule Lysrefleksjonen fra et punkt gjennom en linse viser seg som en kule. Prøv med et pinhole kamera isteden og se om du får samme resultat. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. september Skrevet 6. september psykedeliker skrev (6 minutter siden): Lysrefleksjonen fra et punkt gjennom en linse viser seg som en kule. Prøv med et pinhole kamera isteden og se om du får samme resultat. Okei, jeg nekter ikke. Fanget en annen gang en orb, virkelig orb. Den virket i alle vinkler. Det gjør ikke linsen ☺️ Anonymkode: 509d9...f12 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. september Skrevet 6. september Skulle stå vinklet Anonymkode: 509d9...f12 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. september Skrevet 12. september AnonymBruker skrev (På 6.9.2025 den 22.09): Støv. Anonymkode: 8dea8...483 Hmm Anonymkode: 509d9...f12 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.