Gå til innhold

Hva kunne du demonstrert for?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Se for deg ett Norge der andre enn Rødt og sosialister kunne demonstrert, at det faktisk var ytringsrommet, hva ville du demonstrert for/mot?

Anonymkode: e866a...a43

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

det ER ytringsfrihet. Du kan gå i tog for hva enn du vil.

Anonymkode: daee8...f1c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

det ER ytringsfrihet. Du kan gå i tog for hva enn du vil.

ikke uten å miste jobben.

Anonymkode: 45fc2...554

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Den påstanden betyr at alle som har gått i tog som ikke var rødt/sosialistisk har mistet jobben. Kan du dokumentere dette?

Anonymkode: 953b8...1d0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

lol, jo uten å miste jobben. 

det er bare å ralle sammen folk å gå i tog for hva enn, så lenge det ikke bryter mot noen lover eller regler i landet. 

hvis du er usikker på  ytringsfriheten vår er stor, kan du dra til russland eller nord korea å sjekka ståa der noen år.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Dummeste jeg har hørt. Mine egne foreldre er bl.a antivaxere og høyreekstreme og har flere ganger møtt opp og gjort seg synlige, holdt appeller og diverse ute hvor folk kan se dem, og de har fremdeles jobbene sine. 

Daglig ser jeg mennesker av samme ulla i sosiale medier som spyr ut innlegg etter innlegg med homohat, hat mot minoriteter , konspirasonsteorier m.m. Alle disse påstår at de ikke har ytringsfrihet og er kneblet av Big pharma og Statan, men merkelig nok så får de lov å holde på på internett hver neste dag, og får lov å stå utenfor stortinget og demonstrere rundt  omkring i Oslo og omegn.

Anonymkode: 307c3...8ce

Drømmeautomat
Skrevet

Demonstrerer mot folkemordet på Gaza nesten ukentlig og går side om side med folk med mange ulike politiske ståsted og religiøs tilhørighet.

Men om du f.eks. heller vil brenne koraner og spre hat mot muslimer er det også fullt lovlig og mulig i Norge og gjøres stadig vekk.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Dummeste jeg har hørt. Mine egne foreldre er bl.a antivaxere og høyreekstreme og har flere ganger møtt opp og gjort seg synlige, holdt appeller og diverse ute hvor folk kan se dem, og de har fremdeles jobbene sine. 

Daglig ser jeg mennesker av samme ulla i sosiale medier som spyr ut innlegg etter innlegg med homohat, hat mot minoriteter , konspirasonsteorier m.m. Alle disse påstår at de ikke har ytringsfrihet og er kneblet av Big pharma og Statan, men merkelig nok så får de lov å holde på på internett hver neste dag, og får lov å stå utenfor stortinget og demonstrere rundt  omkring i Oslo og omegn.

Anonymkode: 307c3...8ce

👏👏👏

AnonymBruker
Skrevet

For en latterlig tråd

https://tv.vg.no/nyheter/sian-demonstrasjon-paa-mortensrud-torg?id=198751

https://www.nrk.no/video/her-blir-sian-lederen-angrepet-i-bergen_e8121104-6872-489e-9d74-6a1d83186d0c

1. Kun gamle folk/pensjonister som vil klare seg økonomisk uansett

2. Blir angrepet med steiner og mat knyttnever

3. Må ha politibeskyttelse (hva skjer når den beskyttelsen er borte, tror dere), la oss se:

https://www.dagbladet.no/video/presser-sian-av-veien-mordforsok/hYP7dRMo

Ta dere sammen, ja du finner sikkert en anekdote et eller annet sted som "motbeviser" dette, men åpne de tre lenkene selv, så ser du hva som er "normalen".

Ja unntak finnes.

Nei det endrer ingenting.

Burde ikke være umulig å forstå -_- 

psykedeliker
Skrevet

Jeg går gjerne i demonstrasjon for å utestenge alle anonymbrukere fra DOL.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Fint om du forklarer hva lenken din viser relatert til trådens tema. Her er det utlendinger, som kom til Norge, og UTEN forvarsel (så bla.a muslimer ikke kunne forberede seg på å angripe dem) og med titalls politi som passet på samtidig, gikk de i gaten og overlevde dagen. Ok ?

Hvilken relevans det har er uvisst.

Skrevet

For naturvern, for ville rovdyr, mot vannskutere, for hardere straffer for voldskriminelle.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fint om du forklarer hva lenken din viser relatert til trådens tema. Her er det utlendinger, som kom til Norge, og UTEN forvarsel (så bla.a muslimer ikke kunne forberede seg på å angripe dem) og med titalls politi som passet på samtidig, gikk de i gaten og overlevde dagen. Ok ?

Hvilken relevans det har er uvisst.

et eksempel på at demonstrasjoner nær sagt er fritt frem, og nesten uansett hva man tror på :) det er bare å ralle sammen nok folk og gå i gang. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

et eksempel på at demonstrasjoner nær sagt er fritt frem, og nesten uansett hva man tror på :) det er bare å ralle sammen nok folk og gå i gang. 

Paris_Tuileries_Garden_Facepalm_statue.j

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Paris_Tuileries_Garden_Facepalm_statue.j

dakar,er det ingen som vil gå i toget ditt vennen :) 

Skrevet

I og med at jeg faktisk ikke går i noen tog så må svaret være ingen ting. Jeg er fornøyd med å bruke stemmeretten og ytringsfriheten på vanlig måte.

Gaza er viktig, men jeg tror ikke Norge kan gjøre noen forskjell. Regjeringen går så langt som de kan.

Hvis demokratiet på alvor blir truet vil jeg nok demonstrere. Det er visst en tommelfingerregel at diktatur rakner når 30% av folket går ut på gatene. Da gjør det en ekte forskjell.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

BS!

Skrevet

Rødt har jo til og med kuppet Krystallnatt markeringen. Samme røkla som skriker ingen sionister i våre gater. 

Det sier seg selv at sosialister er fornøyd med ytringsrommet. De lager masse kvalm når noen andre prøver seg. Pegida feks ble store på sosiale medier men ingen kom til markeringene. For sosialistene henger ut folk og er voldelige.

Skrevet
psykedeliker skrev (2 timer siden):

Jeg går gjerne i demonstrasjon for å utestenge alle anonymbrukere fra DOL.

Du får poste på bare brukernavn da vettu. Sytepaver.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...