AnonymBruker Skrevet 8. september Skrevet 8. september Gjelder tt-kort kun i en kommune, eller alle kommuner i Norge? Anonymkode: c3924...aef 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. september Skrevet 8. september Jeg fant svaret på ti sekunder med å google. Anonymkode: 1ab6a...251 0 Siter
frosken Skrevet 8. september Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Gjelder tt-kort kun i en kommune, eller alle kommuner i Norge? Anonymkode: c3924...aef Det er lokale begrensninger på hvor tt-kort kan benyttes. Hvordan grensene er satt varierer fra sted til sted. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. september Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Jeg fant svaret på ti sekunder med å google. Anonymkode: 1ab6a...251 Så flink du er. Du tenkte ikke på å sette svaret her? Kanskje du kan bruke KI også. Anonymkode: c3924...aef 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. september Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Så flink du er. Du tenkte ikke på å sette svaret her? Kanskje du kan bruke KI også. Anonymkode: c3924...aef Hvorfor kan du ikke gjøre den jobben selv? Anonymkode: 1ab6a...251 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. september Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hvorfor kan du ikke gjøre den jobben selv? Anonymkode: 1ab6a...251 Det er ingen som har tvunget deg til noe som helst. Anonymkode: c3924...aef 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 8. september Skrevet 8. september Min far kan bruke sitt kort i flere kommuner. Tror det er sånn de fleste steder. 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 12. september Skrevet 12. september TT-ordninger er dessverre variable mtp. hvor de gjelder. Oslo er f.eks. ikke landsdekkende. Nå er det heldigvis langt vanligere at ordninger kan brukes i hele landet, men noen har en liten egenandel på hver tur. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.