Gå til innhold

Harryspørsmål om Svinesund


Atene

Anbefalte innlegg

Vi må til Sverige og kjøpe velling igjen... Nå som jeg jobber, er det ikke så lett å dra på hverdager, og jeg orker ikke kaos og mye folk, så lørdag er utelukket. Jeg har registrert at butikkene rett over Svinesund er åpne på søndager også, så nå lurer vi på:

Er det like mye folk da ?

Hva med butikkene på Nordby, er de åpne ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er like mye folk da. Søndager er som oftest den dagen det er flest folk faktisk. Butikkene på Nordby er også åpne ja. De fleste butikkene er også åpne til kl 21 på hverdager. Da er det veldig lite folk og ganske behagelig å handle der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vært der lørdag formiddag?

Jeg trodde nemlig som deg at lørdag formiddag var en håpløs Sverige-dag, men måtte avgårde for å hamstre, som deg, velling for et par uker siden.

Vi dro til Nordby, og stor var min overraskelse over hvor_lite_mennesker det var der. Søndag er ti ganger verre, og også hverdagene er mer befolket med nordmenn enn denne lørdagen.

God tur! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JO nærmere Norge - jo lengre åpningstid, så jeg har laget meg denne "huskelisten" på hjernen:

EUROCASH åpnet til 21 ALLE DAGER

MAXI MAT åpent til 20 ALLE DAGER

NORDBY åpent til 19 ALLE DAGER.

http://www.nordby-kopcenter.se/

eller se linkene herfra;

http://www.svinesund.no/ klikk på 33 butikker i menyen til venstre.

Vi har vært der på lørdagskvelder - har en liste så er det fort gjort å handle, vi bruker å velge Nordby -og da er det ikke så mange folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...