Gå til innhold

Herbjørg Wassmo?


Tanya1365380060

Anbefalte innlegg

Tanya1365380060

Hei!

Har et prosjekt om forfattere, og jeg har valgt å holde foredrag om Herbjørg Wassmo. (Forfatteren bak Dinas bok osv.)

Jeg har funnet masse stoff om henne på internett, men jeg lurer likevel på om jeg kan få litt hjelp av dere...?

Til dere som har lest noe av H.W, hva er deres syn på måten hun skriver på? Kan dere fortelle meg om spesielle kjennetegn bed skrivemåten hennes som dere har oppdaget osv??

Kom med alt dere har på hjertet som dreier seg om H.W - ALT!!

Enten det er personlige observasjoner, linker, små handlingsreferater fra bøker dere har lest osv..

Takk for all hjelp!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva i all verden skal du bruke VÅRE synspunkter til??

"I følge den anerkjente litteraturkjenneren birdie faller Herbjørg Wassmo inn i genren..blablabla"

Det burde jo borge for en god karakter (og muligens et lynkurs i kildekritikk..).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Hva i all verden skal du bruke VÅRE synspunkter til??

"I følge den anerkjente litteraturkjenneren birdie faller Herbjørg Wassmo inn i genren..blablabla"

Det burde jo borge for en god karakter (og muligens et lynkurs i kildekritikk..).

Fordi jeg syns det er greit å se om andre har lagt merke til spesielle ting ved henne som har gått meg et hus forbi! Det er alltid interresant å høre andres meninger, oppfatninger og tolkninger.DERFOR!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva i all verden skal du bruke VÅRE synspunkter til??

"I følge den anerkjente litteraturkjenneren birdie faller Herbjørg Wassmo inn i genren..blablabla"

Det burde jo borge for en god karakter (og muligens et lynkurs i kildekritikk..).

I følge den anerkjente DOL-vankeren malun har den anerkjente litteraturkritikeren birdie som vanlig et poeng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Kanskje du heller skulle valgt en forfatter du vet noe om?

Jeg vet faktisk en hel del om forfatteren og har lest mange bøker av henne!

Men som jeg skrev til en annen her, som stilte omtrent samme dumme spm som deg, så spør jeg fordi jeg syns det er greit å se om andre har lagt merke til spesielle ting ved henne som har gått meg et hus forbi! Det er alltid interresant å høre andres meninger, oppfatninger og tolkninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Å nei, guuuuud, du må for all del ikke spørre om slikt. Sånne ting må du finne ut av selv må du skjønne. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ein mislykka lyrikar som gjekk over til å produsere underlødige trivial-romanar. At nokon gidder å lesa henne uforståeleg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...