Gå til innhold

Føler meg så til bry!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler meg så til bry for mine foreldre. Jeg og eks mannen min hadde mine foreldre som kausjonister. Det var helt greit frem til han dro ifra meg. Han fant ei my og jeg måtte flytte ut. Jeg mistet på det punktet jobben også. Heldigvis fikk jeg en ny fast jobb på 80% for 3år siden. Jeg har vurdert ny utdanning men det koster jo det også. Nå nylig gikk banklånet til inkasso, og pappa måtte ut med 5k for meg🙈 jeg merker de gjør alt for å hjelpe men jeg føler meg så til bry nå. Alenemor for 3 barn og som alt koster nå. Jeg vurderer sterkt å jobbe i helse igjen så jeg kan få ha litt mer å rutte med. Kan jeg få noen gode tilbakemeldinger? E 80% stilling dekker ikke opp alle utgiftene jeg har. Føler jeg ikke klarer å tenke klart, er nesten på randen til å tippe og får ikke tak på noe. Samtidig blir jeg helt iskald og likegyldig 😏 er 32. 

Anonymkode: cd297...79b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har hatt uflaks. Ingen kan klandre deg for det. Da dine foreldre kausjonerte for deg så tok de en risiko. Det var deres valg. De hjelper ikke bare deg, men også barnebarna sine. 

Det går ikke an å unngå all risiko. Ingen har rett til å vifte med en moralsk pekefinger her. Hvis du ikke låner penger for å kjøpe hus så går du også glipp av store inntekter. Det å spille trygt er en garanti for å tape.

Du gjør en helt enorm jobb som alenemor. Det er en stor, samfunnsnyttig oppgave i seg selv.

Jeg klarer ikke gi noen quick fix råd på økonomien. Vis foreldrene dine at du er takknemlig. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...