AnonymBruker Skrevet 15. september 2025 Skrevet 15. september 2025 Hvilken film er det? Anonymkode: e05e7...129 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. september 2025 Skrevet 15. september 2025 Lasse og Geir. Men da var den veldig bra. Ellers er jeg veldig glad i Elling. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. september 2025 Skrevet 16. september 2025 Ni liv (orginalen). Anonymkode: 7a4cd...cee 0 Siter
emilie321 Skrevet 16. september 2025 Skrevet 16. september 2025 Tror kanskje Elling er den beste jeg har sett. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. september 2025 Skrevet 16. september 2025 5 hours ago, Dorthe said: Lasse og Geir. Men da var den veldig bra. Snurp igjen smella di-filmen? Anonymkode: b8919...cb7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. september 2025 Skrevet 16. september 2025 6 hours ago, AnonymBruker said: Hvilken film er det? Anonymkode: e05e7...129 Thelma Anonymkode: b8919...cb7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. september 2025 Skrevet 16. september 2025 Flåklypa Anonymkode: d5539...f98 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. september 2025 Skrevet 16. september 2025 Jeg har Døden på Oslo S som favorittfilm. ts. Anonymkode: e05e7...129 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. september 2025 Skrevet 18. september 2025 Synes det er vanskelig å nevne bare en, man har jo Elling-filmene, Svidd neger (som nå er utgitt med navnet Ammrika), den nye filmen Heim og for ikke å glemme Alle hater Johan! 0 Siter
Grendel Skrevet 18. september 2025 Skrevet 18. september 2025 Veldig vanskelig å velge bare én. Det er jevnt i toppen. Jeg tror jeg sier: 1. Flåklypa Grand Prix. Jeg tar i betraktning at den ble laget for lenge siden. Andre som kanskje like gjerne kunne vært på topp: - Elling - Kurt blir grusom - Trolljegeren Jeg liker også "Slipp Jimmy fri", men satt litt med følelsen av at det var mange gode ideer slengt sammen. Veldig bra, men ikke så bra som jeg skulle ønske. 0 Siter
morsan Skrevet 18. september 2025 Skrevet 18. september 2025 Flåklypa er jo i en klasse for seg. Ellers .. jeg likte veldig godt i sin tid «En håndfull tid». Ellers bl a: Salmer fra kjøkkenet, Orions belte, Trolljegeren, m fl. Jeg vet jo ikke om de gamle filmene står seg like bra i dag, da, bortsett fra Flåklypa. Jeg har ikke sett de siden de var nye. 0 Siter
laban Skrevet 18. september 2025 Skrevet 18. september 2025 Jeg er enig med de som setter "Flåklypa Grand Prix" høyt på lista. Jeg var faktisk på kinopremieren i Oslo. Filmmakerne satt i salen, så publikum applauderte underveis, som om vi var på teater. Det var en fin opplevelse. Hvis Hans Petter Molands filmer regnes som norske, selv om skuespillerne kan være utenlandske, rangerer jeg "The beautiful country" aller høyest. Jeg pleier å like filmene hans, men har nok ikke sett alle. Jeg har ikke all verdens hukommelse når det gjelder film, det er også mange norske jeg ikke har sett (f.eks. "Nord" og "En håndfull tid" som andre har nevnt). Men som korsanger vil jeg trekke fram "Heftig og begeistret". 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. september 2025 Skrevet 18. september 2025 morsan skrev (1 time siden): Flåklypa er jo i en klasse for seg. Ellers .. jeg likte veldig godt i sin tid «En håndfull tid». Ellers bl a: Salmer fra kjøkkenet, Orions belte, Trolljegeren, m fl. Jeg vet jo ikke om de gamle filmene står seg like bra i dag, da, bortsett fra Flåklypa. Jeg har ikke sett de siden de var nye. "Salmer fra kjøkkenet" var fantastisk! Trolljegeren ble så snodig for meg, for jeg klarte ikke å plassere Otto Jespersen i en forholdsvis seriøs rolle. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. september 2025 Skrevet 18. september 2025 4 hours ago, Lillemus said: Synes det er vanskelig å nevne bare en, man har jo Elling-filmene, Svidd neger (som nå er utgitt med navnet Ammrika), Hvorfor måtte den filmen endre navn, mens rockebandet Turboneger fortsatt får lov til å beholde navnet? Anonymkode: b8919...cb7 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. september 2025 Skrevet 18. september 2025 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvorfor måtte den filmen endre navn, mens rockebandet Turboneger fortsatt får lov til å beholde navnet? Anonymkode: b8919...cb7 Vet ikke, vet heller ikke hvem det var som bestemte at den skulle bytte navn, det kan jo ha vært de som står bak den? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. september 2025 Skrevet 18. september 2025 morsan skrev (3 timer siden): Flåklypa er jo i en klasse for seg. Ellers .. jeg likte veldig godt i sin tid «En håndfull tid». Ellers bl a: Salmer fra kjøkkenet, Orions belte, Trolljegeren, m fl. Jeg vet jo ikke om de gamle filmene står seg like bra i dag, da, bortsett fra Flåklypa. Jeg har ikke sett de siden de var nye. Salmer er helt fantastisk fin Anonymkode: d5539...f98 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.