Gå til innhold

Sjaman Durek kommer med sjokkuttalelser om kongeparet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Stakkars kongeparet sier jeg.   Alt de må gjennomgå på sine gamle dager – med Marius og Durek.

https://www.dagbladet.no/kjendis/sjokkuttalelser-om-kongeparet/83578623

Durek Verrett går kraftig ut mot kongeparet i den nye Netflix-filmen. - Dette er direkte frekt, sier svensk ekspert. 

- Da jeg møtte dronningen og kongen bare stirret de på meg, og det var helt stille. Jeg hadde på meg en kimono og cowboystøvler, og jeg ante ikke at jeg skulle hatt dress, fordi jeg trodde jeg kunne være meg selv, slik Märtha hadde sagt. Det var åpenbart ikke tilfellet, fordi de hatet klærne mine. Nesten alt jeg gjorde var feil. Det var de veldig tydelige på overfor Märtha. 

- Å komme inn i familien hennes, faren, moren og broren, de visste ikke hva rasisme var. Det var vanskelig, fordi de så på meg som om jeg var gal når jeg sa at det fantes rasisme. En gang sa foreldrene hennes noe om kulturkollisjonen. Pressen sa: «Kongen skal piske ham», en liten rasistisk bemerkning, og familien hennes gjorde ingenting for å hjelpe meg, sier Durek.

Anonymkode: d795b...01e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Durek lever i sin egen verden, uten at jeg kjenner kongeparet på noen måte så stiller jeg meg meget tvilende til at de skulle stirret vantro på klærne hans.

Skrevet
Lillemus skrev (11 minutter siden):

Durek lever i sin egen verden, uten at jeg kjenner kongeparet på noen måte så stiller jeg meg meget tvilende til at de skulle stirret vantro på klærne hans.

Er det noe galt med Netflix? Jeg har sett halve dokumentaren, men satte den på pause. Nå når jeg skal se resten så er det umulig å få opp noe annet alternativ enn å spille av traileren. Har forsøkt alle alternativer. Er den stoppet?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...