Gå til innhold

Kunne dagens woke holdninger løst 2 verdenskrig på en bedre måte ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Everybody skrev (Akkurat nå):

Ingen lover eller forskrifter som forbyr det nei.

Virker som du syntes noe var galt, men ok. Hvis noe er galt bare si fra, jeg har ikke oppfattet å ha gjort noe galt, etisk. Bare stiller spørsmål.

Det er en tid med mye polarisering, tror det er viktig å kunne diskutere begge "sider" av alle saker, ellers risikerer en å bli låst i eget "ekkokammer". Merker det på forum for hvert år som går blir vanskeligere og vanskeligere å diskutere noe som helst, alle går i fullt angrepsmodus, helt uten grunn -_- 

Stiller du kritiske spørsmål til min ideologi, er du ond/slem/syk/etc. Synd at verden er blitt sånn, og det vil lede til mye problemer. Minner om Charlie Kirk også, folk blir så rasende når folk sier ting de ikke liker eller er uenige i, åpen debatt er død virker det som :( 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

tvilsomt. kvinner og menn som kjempet for stemmerett på 1800 tallet  var ikke "mindre feministiske" enn nåtidens eksempler.

Anonymkode: 27dab...0af

Ok, må ha vært noen trykkfeil i historiebøkene jeg leste, da tar jeg det tilbake.

Worriesome Plenty 2 skrev (3 minutter siden):

Woke er ikke i vinden i sitt fødeland USA. Woke er enn trend. Og den er ikke i vinden. I USA har republikanske politikere forandret partiet til noe som kan utvikle seg til autoritært styre.

Kan virker som woke leder til samfunn som kollapser, er ikke bare USA men de var jo først før de spredte woke til resten av verden. SÅ mulig selv om woke eventuelt kunne løst 2.verdenskrig bedre, ville det bare ledet til 3.verdenskrig raskere, så det er jo en mulig nedside 🤨

Anonymkode: bb9b9...823

Videoannonse
Annonse
psykedeliker
Skrevet
Everybody skrev (27 minutter siden):

Ingen lover eller forskrifter som forbyr det nei.

Stjeler du replikkene mine nå? Hold deg til manus!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Virker som du syntes noe var galt, men ok. Hvis noe er galt bare si fra, jeg har ikke oppfattet å ha gjort noe galt, etisk. Bare stiller spørsmål.

Det er en tid med mye polarisering, tror det er viktig å kunne diskutere begge "sider" av alle saker, ellers risikerer en å bli låst i eget "ekkokammer". Merker det på forum for hvert år som går blir vanskeligere og vanskeligere å diskutere noe som helst, alle går i fullt angrepsmodus, helt uten grunn -_- 

Stiller du kritiske spørsmål til min ideologi, er du ond/slem/syk/etc. Synd at verden er blitt sånn, og det vil lede til mye problemer. Minner om Charlie Kirk også, folk blir så rasende når folk sier ting de ikke liker eller er uenige i, åpen debatt er død virker det som :( 

Ok, må ha vært noen trykkfeil i historiebøkene jeg leste, da tar jeg det tilbake.

Kan virker som woke leder til samfunn som kollapser, er ikke bare USA men de var jo først før de spredte woke til resten av verden. SÅ mulig selv om woke eventuelt kunne løst 2.verdenskrig bedre, ville det bare ledet til 3.verdenskrig raskere, så det er jo en mulig nedside 🤨

tror du det kan være noe med måten du diskuterer på, den innbyr jo ikke akkurat til en god debatt?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

tror du det kan være noe med måten du diskuterer på, den innbyr jo ikke akkurat til en god debatt?

Det er jo fordi 99% av dere blir triggered av helt nøytrale fakta. Ikke legg den skylden på meg. 

Skrevet
psykedeliker skrev (2 minutter siden):

Stjeler du replikkene mine nå? Hold deg til manus!

Ingen lover eller forskrifter som forbyr noen å bruke andres replikker.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er jo fordi 99% av dere blir triggered av helt nøytrale fakta. Ikke legg den skylden på meg. 

sånn helt seriøst, den som virka trigga virker jo til å være deg.... siden du bruker energien på peise på med innlegg... 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

sånn helt seriøst, den som virka trigga virker jo til å være deg.... siden du bruker energien på peise på med innlegg... 

Jeg er den eneste som prøver å diskutere trådens tema og holde tråden på stø kurs. Dersom du mener det indikerer at jeg er "triggered", så er det lov det. Men å ikke holde seg til trådens tema, er for meg en større indikator på triggeredness.

Du skal ha for trollingen da, det viser styrke og at din ideologi trolig er den riktige.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du skal ha for trollingen da, det viser styrke og at din ideologi trolig er den riktige.

Det eneste trollet her er trådstarter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...