Gå til innhold

Hva leser/hører du på i høst?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken bok leser/lytter du til i høst?

Vigdis Hjort - gjentakelsen, her :) 

Anonymkode: 0a482...8b2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du burde snakke med noen av Lori Gottlieb.

Anonymkode: ae507...797

AnonymBruker
Skrevet

Julenissen 

Anonymkode: b4cd6...68e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Kanskje du burde snakke med noen av Lori Gottlieb.

Anonymkode: ae507...797

Er det en form for selvhjelpsbok?

Skrevet

Jeg har hørt Are Kalvø "Berre bønder lengtar heim" og ja, jeg fikk lyst til å dra til Utsira! 😂

Ellers har jeg lest Mjønes "Spuria" og syntes den var helt fantastisk! Og etter den ble jeg sittende å lure på om det sto "Spuria" på min lille seng da jeg ble født på E. C. Dahls stiftelse i 1968 også, det ble nemlig skilt mellom såkalt ektefødte og barn utenfor ekteskap ved å sette betegnelsen spuria på babyen seng om mor ikke var gift, dette skjedde fremdeles først på 70-tallet noen steder. 

FjellOgDalar
Skrevet

Blått lys og kokain, Ronny Rene Raveen. 

påskelilje
Skrevet

Jeg holder på å lese "Hundre år" av Herborg Wassmo. Veldig godt skrevet, synes jeg! Kjøpte boka for mange år siden,  men først nå har jeg åpnet den 😄

påskelilje
Skrevet
Lillemus skrev (På 18.9.2025 den 12.12):

Jeg har hørt Are Kalvø "Berre bønder lengtar heim" og ja, jeg fikk lyst til å dra til Utsira! 😂

Ellers har jeg lest Mjønes "Spuria" og syntes den var helt fantastisk! Og etter den ble jeg sittende å lure på om det sto "Spuria" på min lille seng da jeg ble født på E. C. Dahls stiftelse i 1968 også, det ble nemlig skilt mellom såkalt ektefødte og barn utenfor ekteskap ved å sette betegnelsen spuria på babyen seng om mor ikke var gift, dette skjedde fremdeles først på 70-tallet noen steder. 

Den kunne jeg tenke meg å lese!

Jeg fant ut i fjor da jeg undersøkte min farmors slekt, at hun ble født utenfor ekteskap,  i 1915. Mine oldeforeldre giftet seg så da hun var 3 mnd. Tenker mye på at det nok var vanskelig for min oldemor å være gravid og få barn mens kjæresten var 40 mil avgårde. 

stjernestøv
Skrevet

holder på med heksemesteren igjen her. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (2 timer siden):

holder på med heksemesteren igjen her. 

Den er dødsgod :) Elsker Sandemo. 

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Den er dødsgod :) Elsker Sandemo. 

Ja, jeg og :) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...