Gå til innhold

Mann fikk ikke lov til å trene på treningssenter i kjole

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reglene på 3T er at man skal ha funksjonelt treningstøy.

Det er sikkert derfor han har valgt en lang kjole som ikke er egnet for trening. Han vil ha en konflikt.

AnonymBruker
Skrevet

Greit med litt kontekst i samme sleng:

Mange sperrer øynene opp når NRK-veteranen Morten Karlsen (60) går nedover gatene i Trondheim.

Med kjoler og tilbehør i alle tenkelige farger går han med rakrygget og med den største selvfølgelighet – fordi han selv vet at dette holder tankekjøret unna.

60-åringen er verken skeiv, trans eller i «drag»:

– Jeg har ikke løspupper, ikke noe sminke, ikke ønske om parykk. Jeg er ikke født i feil kropp, og har heller ikke lyst til å være dame, konstaterer han overfor TV 2.

Men det er en følelse av frihet. 

Og en følelse av frihet fra selv de mørkeste tankene når det kommer til sykdommen.

– For tre-fire år siden fikk jeg Parkinsons. Det er en ganske trasig sykdom, forteller han.

Men så merket jeg at jeg tenker mye mindre på Parkinsons når jeg går i kjole. Og så er det den frihetsfølelsen i meg som alltid har hatt litt lyst.

https://www.tv2.no/underholdning/da-morten-60-fikk-diagnosen-ble-kjoler-redningen/17797151/

Anonymkode: de2bd...c21

Skrevet

De fleste treningssentre har kleskode og det innebærer ikke lang kjole. Noen må jo bare provosere.

AnonymBruker
Skrevet

Dersom det henger prideflagg på hele treningssenteret er jo det et enda større problem enn at en bruker bruker kjole ,de flaggene bør tas ned med en gang.

Kjøper ikke parkinson som forklaring på antrekket, altså godt mulig han har parkinson, og liker å gå i kjole, men kjole er ikke nødvendig behandling for parkinson, heldigvis

Tenk om jeg gikk i T skjorte med Tysker flagg av historisk art, og jeg har sykdom, og jeg føler at sykdommen min blir bedre av å gå med det antrekket, ville denne karlsen syntes det var greit, det tviler jeg på...

Anonymkode: 99396...e34

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...